کد خبر: ۲۸۰۵۱۴
زمان انتشار: ۰۹:۴۳     ۰۴ دی ۱۳۹۳
دبيركل حزب مؤتلفه اسلامي، با بيان اينكه لكه ننگ فتنه‌گري به دامن برخي از اصلاح‌طلبان وجود دارد، گفت: خاتمي بايد در يك اظهارنظر و بيانيه رسمي از فتنه‌گران اعلام برائت كند.

به گزارش پایگاه 598، محمدنبي حبيبي در گفت‌وگو با مهر، با تأكيد بر اينكه فتنه ۸۸ براي براندازي نظام در خارج از كشور طراحي شده بود، اظهار داشت: به دنبال اين طراحي از سوي دشمنان عده‌اي در داخل به دام اين فتنه براندازانه افتادند و در زمين دشمن بازي كردند.

وي با بيان اينكه استكبار با كودتاي سبز به جنگ نظام جمهوري اسلامي آمده بود، گفت: تحليلي را كه برخي‌ها ارائه مي‌كنند و مي‌گويند حوادث 88 يك رقابت انتخاباتي بوده است، قبول ندارم و اين ماجراها با قصد براندازي نظام از سوي فتنه‌گران رخ داد.

دبيركل حزب مؤتلفه اسلامي خاطرنشان كرد: مردم چند ماه بعد از انتخابات ۸۸ صبر و رفتارهاي فتنه‌گران را رصد كردند، به خصوص در روز عاشورا، وقتي شعارهاي ساختارشكنانه سر داده شد و در روز قدس نيز فتنه‌گران شعار «نه غزه، نه لبنان» سر دادند، مردم راه خود را از اينان جدا كردند و در ۹ دي ۸۸ به ميدان آمدند و حماسه آفريدند.

وي با بيان اينكه اگر همه اصلاح‌طلبان را فتنه‌گر بناميم بي‌انصافي است، گفت: ما هر اصلاح‌طلبي را فتنه‌گر نمي‌دانيم، اصلاح‌طلباني را سراغ داريم كه در چارچوب نظام هستند و رقيب اصولگرايان محسوب مي‌شوند اما اصلاح‌طلبان بايد بدانند كه كساني كه وارد فتنه شدند بخشي از جريان اصلاح‌طلبي بودند و لكه ننگ فتنه‌گري به دامن برخي از اصلاح‌طلبان وجود دارد.

حبيبي همچنين در واكنش به اظهارات اخير خاتمي مبني بر اينكه اصلاح‌طلبان برانداز نيستند، گفت: خاتمي به جاي آنكه در پس پرده صحبت كند، بايد در يك اظهارنظر رسمي و انتشار بيانيه از فتنه‌گران اعلام برائت كند اما خاتمي و دوستانش تاكنون اين كار را انجام نداد‌ه‌اند؛ بنابراين اين اظهارات نمي‌تواند لكه ننگ فتنه‌گري را از دامان اصلاح‌طلبان پاك كند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
حسين
UNITED STATES
۱۴:۴۸ - ۰۴ دی ۱۳۹۳
۰
۰
حبيبي در حد واندازه اي نيست كه براي آقاي خاتمي و اصلاح طلبان تعيين تكليف كند
پاسخ
شكري لاليمي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۶ - ۰۴ دی ۱۳۹۳
۰
۰
خدا لعنت كند خاتمي وكربي وموسوي راكه فتنه كر هستند
پاسخ
علی رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۸ - ۰۴ دی ۱۳۹۳
۰
۰
سلام بر حاتمی درود بر هاشمی . ای کاش کمی از لجاجت ها را کنار بگداریم و با کسانی که عمرشان را در راه انقلاب گداشتند با ادب و احترام یاد می کردیم ولی حیف و امان از تازه رسیده ها و کسانی که زمان جنگ و انقلاب تو خونه بودند و الان طلبکار. از سایت شما انتظار داشتیم که بخود بیایید و با مردم باشید همین مردم تو انتخابات به شما ها گفتند کی حقه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها