کد خبر: ۲۸۰۲۰
زمان انتشار: ۲۰:۰۴     ۰۳ آذر ۱۳۹۰
به گزارش 598، محمد حسین رنجبران مجری برنامه دیروز امروز فردا در گفت و گو با فارس، اعلام کرد در برنامه امشب "دیروز، امروز فردا"، در نظر داریم نظر سنجی را در خصوص تصمیم مجلس شورای اسلامی درباره لغو مصوبه حقوق مادام العمر مدیران سیاسی برگزار کنیم.

وی گفت: سؤال نظر سنجی ما در برنامه به شرح ذیل است، علت تصمیم مجلس هشتم را در لغو مصوبه حقوق مصوبه مادام العمر مدیران سیاسی چه می‌دانید؟
۱- عزم درون مجلس برای اصلاح یک اشتباه
۲- فشار افکار عمومی و رسانه‌ها
۳- در پیش بودن انتخابات مجلس

مجری برنامه دیروز امروز فردا گفت: شماره پیامک برنامه دیروز امروز فردا ۲۰۰۰۰۳۳۳ است که بیندگان می‌توانند با ارسال شماره هر کدام از گزینه‌ها در نظر سنجی برنامه شرکت کنند

برنامه دیروز امروز فردا امشب ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سوم سیما بر روی آنتن می‌رود.

برنامه "دیروز، امروز، فردا" امشب قرار است به موضوع مباحث اخیر درباره استفساریه قانون خدمات کشوری که مباحث زیادی را در کشور ایجاد کرد، بپردازد.

براساس این گزارش، میهمانان امشب این برنامه، لطف‌الله فروزنده معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و روح‌الله حسینیان رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی و نماینده مردم تهران در مجلس هشتم به عنوان موافق حذف تبصره ۳ و محمدرضا خباز نماینده اصلاح‌طلب و مخالف حذف تبصره ۳ استفساره، هستند.

قرار است در این برنامه درباره پست‌های مدیریت سیاسی گذشته، حال و آینده، میزان توجه به شایسته‌سالاری در تعیین مدیریت‌های سیاسی و آسیب‌شناسی مدیریت در محیط‌های اداری کشورمان بحث و بررسی صورت بگیرد.

همچنین دربرنامه امشب، "دیروز، امروز، فردا" امیرحسین بیات معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی به عنوان مدیر بسیجی نمونه حضور خواهد یافت.

وی طراح مدیریت محوری در طرح خودکفایی بنزین بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۱ - ۰۳ آذر ۱۳۹۰
۱
۰
متاسفانه به محض اینکه آقای حسینیان شروع به برخی توضیحات نمودند مجری با دستپاچگی که معلوم نبود از توی گوشی تشر زده بودند یا خودش هول شده بود اجازه صحبت نداد که واقعا جا داشت آقای حسینیان همانجا استودیو را ترک کند. واقعا برای این سیمای بی اراده و بزدل باید گریه کرد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها