کد خبر: ۲۸۰۱۳۰
زمان انتشار: ۱۹:۵۹     ۰۲ دی ۱۳۹۳
یک پایگاه خبری عراقی، تصاویری از رفتار مسالمت‌آمیز نظامیان ارتش ترکیه با تکفیری‌های داعش در مرزهای مشترک این کشور و سوریه منتشر کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، اتهامات ترکیه مبنی بر دادن مجوز به تکفیری‌های داعش برای جنگ در عراق و سوریه و عبور از مرزهای ترکیه برای انجام این ماموریت یا داشتن روابط مسالمت‌آمیز با این تروریست‌ها همچنان باقی است و هر روز اخبار جدیدی از همکاری آنکارا با تکفیری‌ها منتشر می‌شود.

 

پایگاه خبری عراقی «السومریه نیوز» تصاویری از رابطه مسالمت‌آمیز ارتش ترکیه با عناصر داعش در مرزهای مشترک این کشور با سوریه منتشر کرده است که دست‌کم نشان می‌دهد، هیچ دشمنی میان این دو طرف نیست.

این تصاویر نشان می‌دهد که داعش در آن طرف سیم‌های خاردار مرزی با نظامیان ترکیه در این طرف همسایگانی بدون هیچ گونه خصومتی هستند.

 

تاکنون هزاران نفر از کشورهای مختلف عربی، آسیایی و اروپایی از طریق مرزهای ترکیه وارد سوریه شده‌اند و تصاویر منتشر شده به خوبی این مسئله را نشان می‌دهد که ارتش ترکیه هیچ مشکلی با تکفیری‌های داعش ندارد.

در این تصاویر نشان داده شده که رسیدن نظامیان ترکیه با خودروی نظامیشان به منطقه‌ای که به آن منطقه ممنوعه گفته می‌شود، به هیچ وجه موجب فرار افراد مسلح داعش از این منطقه نمی شود و حتی دو طرف به گفت‌وگو با یکدیگر می‌پردازند.. ارتش ترکیه در این منطقه مرزی از ده‌ها سال پیش مین کارگذاشته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها