کد خبر: ۲۸۰۰۵
زمان انتشار: ۱۸:۳۴     ۰۳ آذر ۱۳۹۰
نیروهای رژیم آل خلیفه به شرکت کنندگان در تظاهرات مسالمت آمیز که امشب به دعوت ائتلاف 14 فوریه برای ابراز خشم و اعتراض به کشتار مردم برگزار شد، حمله کردند./ نیروهای رژیم، جمعه شب علی الستراوی و چند جوان دیگر را با خودروهای خود زیر گرفتند
به گزارش سرويس بين الملل 598 به نقل از بی باک، نیروهای آل خلیفه به تظاهرکنندگان در منطقه "المقشع" و "سارا" حمله کردند.

امشب همچنین ساکنان منطقه "بوری"، "کرزکان"، "الجنبیه" و "جدحفص" تظاهرات کردند.

ساکنان پایتخت بحرین نیز امشب تظاهرات کردند.

اعتراضها و تظاهرات مردم خشمگین بحرین امروز پس از حمله و سرکوب مردم در مراسم تشییع "علی الستراوی" نوجوان 16 ساله، شدت گرفت.

نیروهای "آل خلیفه" جمعه شب علی الستراوی و چند جوان دیگر را با خودروهای خود زیر گرفتند که در نتیجه آن علی الستراوی به شهادت رسید.

 نیروهای رژیم آل خلیفه عصر امروز به شرکت کنندگان در مراسم تشییع حمله کرده و آنها رابه شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند.

عموي شهيد "علي يوسف بداح الستراوي" نوجوان 16 ساله بحريني ،که نيروهاي امنيتي رژيم آل خليفه ديروز (جمعه 27آبان) با خودرو او را زير گرفتند، گفت: آثار جنايت هولناکي که صورت گرفته حتي روي ديوارهاي محل حادثه پيداست.



"قاسم يوسف الستراوي"، عموي شهيد علي ستراوي، شنبه در مصاحبه تلفني با شبکه خبري العالم اظهار داشت: پس از شنيدن خبر شهادت علي براي اطلاع دقيق از آنچه رخ داده فورا عازم محل حادثه شديم اما منطقه کاملا بسته شده بود و نتوانستيم خود را به آنجا برسانيم.

وي تاکيد کرد از ما خواسته شد که به بيمارستان سلمانيه مراجعه کنيم. بعد از حدود نيم ساعت از حضور ما در آنجا کيسه سياهي حاوي جسد متلاشي شده شهيد را آوردند.

عموي شهيد علي الستراوي افزود: به گفته شاهدان عيني، اتومبيل نيروهاي امنيتي پس از زير گرفتن علي بارها از روي بدن وي عبور کرده بودند . من نيز شخصا به محل حادثه رفتم و و آثار و خون به جامانده بر زمين و ديوار را ديدم.

يوسف الستراوي، علي را نه شهيد خانواده ستراوي بلکه شهيد بحرين خواند و گفت: او براي سربلندي بحرين و آزادي و دموکراسي جان خود را فدا کرد.

وي تنها جرم شهيد علي را شعار براي آزادي بحرين و مردم اين کشور عنوان کرد.

نيروهاي امنيتي بحرين با خودرو"علي يوسف بداح الستراوي" نوجوان 16 ساله را در جريان تظاهرات ديروز (جمعه) در روستاي الجفير از توابع جزيره الستره، زير گرفتند و پيکر او را چندين بار به ديوار کوبيده و مثله کردند.

پيکر اين شهيد با وجود ممانعت نيروهاي رژيم بحرين با حضور گسترده مردم تشييع شد. در اين مراسم چندين نفر نيز به دنبال هجوم نيروهاي آل خليفه زخمي شدند.

به دنبال شهادت اين نوجوان بحريني همچنين قرار است بحريني ها فردا (يکشنبه) و دوشنبه در اعتراض به سرکوب تظاهرات مسالمت آميز و شهيد و زخمي کردن مردم تظاهرات کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها