کد خبر: ۲۷۹۹۱
زمان انتشار: ۱۴:۴۳     ۰۳ آذر ۱۳۹۰
 روزانه به طور متوسط 180 نفر از مستمری‌بگیران انگلیسی در سرمای زمستان گذشته جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش 598 به نقل از فارس از بخش خبری یاهو، روزانه به طور متوسط 180 نفر از مستمری‌بگیران انگلیسی در سرمای زمستان گذشته جان خود را از دست داده‌اند.

بنابر گزارش نرخ مرگ زمستانی، طی زمستان سال گذشته میلادی 21800 انگلیسی بالای 65 سال جان خود را از دست داده‌اند که نسبت به میانگین چهارماهه مشابه (دسامبر تا مارس)، رقم بالایی محسوب می‌شود.

کل مرگ‌های ناشی از سرما 25700 مورد بوده است که بیش از 84 درصد آنها در این دوره زمانی به افراد بالای 65 سال اختصاص داشته است.

"مایکل میشل"، مدیر بنگاه خیریه "ایج" ضمن ابراز تاسف از این آمار، اظهار داشت: "ما دوست داریم جامعه خود را جامعه‌ای متمدن بدانیم که از افراد آسیب‌پذیر حمایت می‌کند اما تعداد سالمندانی که در انگلیس در طول زمستان جان باختند به مراتب بیش از کشورهای دیگر اروپایی است که زمستان سخت‌تری دارند."

وی افزود: این مرگ‌ها گوشه‌ای از کوه یخ بیماری، فلاکت و تشویش است که انگلیس را در هر زمستان فرا می‌گیرد. دولت باید برای حل مشکل فقرا در خرید سوخت تلاش بیشتری از خود نشان دهد.

بنابر آخرین مطالعات انجام شده، 4.1 میلیون منزل در انگلستان در فقر سوخت به سر می‌برند و باید بیش از 10 درصد درآمد خانوار را صرف هزینه سوخت کنند. بسیاری از افراد سالمند و فقیر مجبورند بین گرما و غذا یکی ار انتخاب کنند.

آمارهای غیر رسمی این آمار را 5.1 میلیون منزل برآورد می‌کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها