کد خبر: ۲۷۹۳۱
زمان انتشار: ۰۹:۵۱     ۰۳ آذر ۱۳۹۰
با وجود اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران
دفتر منافع مشترک و دارایی‌های خارجی دولت انگلیس با وجود تحریم‌های جدیدی که این کشور علیه ایران اعمال کرده است، تأکید کرد که حفظ کانال‌های ارتباطی با تهران در این برهه از زمان در سطحی عالیرتبه از اهمیت بسیاری برخوردار

 به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، به دنبال انتشار این خبر مبنی بر این که مجلس ایران تصمیم دارد به قطع روابط دیپلماتیک با انگلیس و احتمالا اخراج سفیر این کشور از تهران رأی دهد، دفتر منافع مشترک و خارجی انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد: دولت انگلیس معتقد است که حفظ کانال‌های ارتباطی در سطح عالیرتبه با ایران و به ویژه در این برهه از زمان از اهمیت بسیاری بر خوردار است.
 
در ادامه این بیانیه آمده است: انگلیس مطلع شده است که مجلس ایران تصمیم دارد به قطع و یا عدم قعط روابط با انگلیس رأی دهد. هر چند هنوز زود است که درباره نتیجه و اتفاقی که بعد از آن خواهد افتاد اظهار نظر کرد، اما این اتفاقی تأسف آور خواهد بود.
 
این بیانیه افزود: انگلیس معتقد است روابط با ایران باید ادامه داشته باشد و تنها از طریق گفت‌وگو است که ما می‌توانیم مشکلاتی را که با آن مواجه هستیم برطرف کنیم.
 
این اظهارات از جانب دولت انگلیس در شرایطی مطرح شده است که لندن روز دوشنبه همسو با رفتار آمریکا و کانادا در قبال ایران، تحریم‌های جدیدی را علیه برنامه هسته‌ای تهران اعلام کرد و همچنین تصریح کرد که تمام روابط نظام مالی خود با ایران را متوقف کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها