کد خبر: ۲۷۹۲۰۱
زمان انتشار: ۱۸:۰۵     ۲۷ آذر ۱۳۹۳
به گزارش 598،صالح در مورد از بلاتکلیفی در آمدن تیم‌ملی امید به "ورزش سه" گفت: من فکر می‌ کنم الان خیلی هم دیر نیست. آقای خاکپور قبول زحمت کردند. فضای خوبی وجود دارد و کادری که انتخاب شده خوب است. مجموعه ای که دارند کمک می‌ کنند و حضور بازیکنانی که بهترین های تیم خود هستند، همه و همه با داشتن یک استراتژی خاصی به ما کمک می‌ کند که به المپیک برویم.

او در مورد اردوهای پیش رو ادامه داد: ما 3 اردو در نظر گرفته ایم. ما قصد داریم دو تیم را به عنوان تیم امید در نظر بگیریم. در اردوها تیم الف را می‌ بریم و بعد در آن تعطیلی 3، 4 روزه بعد اردوها تیم ب را زیرنظر می‌ گیریم و کسانی که شایسته باشند را به تیم الف اضافه می‌ کنیم و یا حتی برعکس. برای همین هیچ بازیکنی نباید فکر کند که الان جزو تیم اصلی قرار دارد چون اینگونه به مشکل برمی خوریم. در نهایت ما از این دو تیم، تیم اصلی را انتخاب می‌ کنیم.

صالح در آخر در مورد اینکه برخی نسبت به رفتن به المپیک بدبین هستند افزود: این بخاطر اتفاقاتی است که در این 40 سال افتاده. این جا 2 مساله وجود دارد یکی اینکه نگاه ملی به تیم ما نشد و دوم اینکه شخصیتی و هویتی که ما به بازیکنان می‌ دهیم و خیلی مهم است. کاری که با برنامه شروع شود موفق تر است. به هر حال عوامل ناشناخته ای هم وجود دارد اما با توجه به فضای خوبی که وجود دارد به کمک آقای خاکپور می‌ توانیم دید مردم را عوض کنیم. روندی که داریم مثبت است. بازیکنان ما باید این را بدانند که در تیم اصلی دارند بازی می‌ کنند و چیزی کمتر از این تیم‌ملی بزرگسالان ندارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها