کد خبر: ۲۷۹۱۵۹
زمان انتشار: ۱۷:۵۳     ۲۷ آذر ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، مادریدی ها در نیمه نهایی جام باشگاه های جهان تیم کروز آزول را با نتیجه ی 4-0 شکست دادند اما بازی مثل همیشه درخشان نبود به همین خاطر 5 نکته از این بازی آموخیتم که تحلیل می کنیم :

1- یارامندی تمامی جناحین را نمی تواند پوشش دهد ، هافبک باسک اگر خوب خوب نیست ، بازی اش مناسب و معقول است. با این حال، تا به امروز تاثیر به سزا و عملکرد درخشانی در تمامی بازی هایی که حضور داشته ایفا کرده است. برابر کروز آزول ، یک پاس رو به عقب بسیار بد به ایکر کاسیاس از سوی او می توانست گلی را برای تیم حریف ایجاد کرده و بازی را 2-1 کند.

2- آیا ایکر کاسیاس  به دوران اوج بازگشته است ؟ کاپیتان رئال مادرید در عرض چهار روز دو پنالتی را دریافت کرد همانند بازی برابر آلمریا این گرفتن پنالتی برای تیم بسیار مهم بود . او فصل را خوب شروع نکرد اما کارلتو صبر پیشه گرفت و برای سپردن پست مهم گلری به ناواس اندکی تامل کرد و همین موضوع هم به خود ایکر کاسیاس روحیه بخشید و هم باعث نجات تیم در چند بازی گذشته شد .

3- بازی تهاجمی مارسلو برای مادرید فوق العاده حائز اهمیت است و احتمالا یکی از نکته های کلیدی و نکته ی قوت مادرید سال 2014/15 بازیکن برزیلی ست کوئنترائو از لحاظ تدافعی به وضوح عملکرد بهتری دارد اما او نمی توانست برابر روجاس همانند مارسلو عمل کند . بازیکن برزیلی در موقعیت های تهاجمی تیم نقش کلیدی ایفا میکند و غیبت او برای رئال مادرید دردناک خواهد بود .

4- گرث بیل جوابیه صادر می کند!! او احتمالا این نکته را دریافته که از زمان حضور در مادرید چقدر مورد انتقاد قرارگرفته است حتی این اواخر این موضوع به هواداران نیز رسیده بود اما او در بازی برابر لودوگورتس ، آلمریا و کروز آزول گل زد که البته گلزنی او نشان از فرم بد او دارد !!!!

5- گاهی اوقات رونالدو نباید گلزنی کند !! در بازی برابر کروز آزول احتمالا کارلتو به او بیان کرده که گلزنی تو در بازی فینال بهتر است تا تیم بتواند در بازی نیمه نهایی شرایط مختلف را با بازیکنان متفاوت تجربه کند. بدون شک ستاره ی پرتغالی حتما روز شنبه خواهان گلزنی خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها