کد خبر: ۲۷۸۷۴۰
زمان انتشار: ۲۲:۵۹     ۲۵ آذر ۱۳۹۳
به گزارش 598،داسیلوا در این باره به "ورزش سه" گفت: من حتی فکرش را هم نمی‌ کردم که نتوانم برای استقلال بازی کنم. زمانی که با این تیم قرارداد امضا کردم من در تیم فلومیننزه بازیکن ثابت تیمم بودم و در جام لیبرتادورس یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیمم بودم. با توجه به کارنامه ای که داشتم حتی فکرش را هم نمی‌کردم که نتوانم برای تیمم بازی کنم و واقعا این اتفاق برای من عجیب بود.

او ادعا می‌ کند از نظر فنی هیچ مشکلی ندارد: من از نظر فنی هیچ مشکلی ندارم و می‌ توانم برای استقلال بازی کنم اما کادرفنی صلاح دانست که از من استفاده نکند. من هرگز شکایتی نکردم ولی در اینکه ناراحتم شکی وجود ندارد.

دروازه‌بان برزیلی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا به فعالیتش در این تیم ادامه می‌ دهد یا نه هم گفت: من با امیر قلعه‌نویی حرف زدم و او به من گفت که تو هیچ مشکلی نداری و در لیست مازاد ما نیستی. من تا پنجشنبه به آقای افشارزاده و نظری فرصت داده ام تا تکلیف من را مشخص کنند. اگر پول من را کامل تسویه می‌ کنند که خب از این تیم می‌ روم و اگر هم می‌ خواهند بخشی از پولم را بدهند تا آخر فصل در استقلال می‌ مانم و برای رسیدن به جایگاه ثابت تلاش می‌ کنم.

او در پاسخ به این سوال که در صورت جدایی آیا پیشنهادی دارد یا نه هم گفت: من در همین ایران از دو تیم پیشنهاد دارم اما چون با استقلال قرارداد دارم حرفه ای نبود که با آنها مذاکره کنم. اگر استقلال من را نخواهد به پیشنهادات دیگرم فکر خواهم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها