کد خبر: ۲۷۸۷۲
زمان انتشار: ۱۸:۰۸     ۰۲ آذر ۱۳۹۰
جريان فتنه دستور العمل نفوذ در رسانه هاي انقلابي را صادر كرده است.
به گزارش«نداي انقلاب»،در پي ديدارهاي مختلف نيروهاي رسانه اي اصلاح طلبان با برخی اعضای گروهک منحله مجاهدین انقلاب از جمله بهزاد نبوي و محسن آرمين از متهمان فتنه ۸۸ جهت رسيدن به مكانيسمي جهت راه اندازي رسانه اين افراد خطاب به اين خبرنگاران بر عدم توانايي جريان فتنه بر راه اندازي رسانه تاكيد كرده و دستورالعملي را خطاب به آنان صادركرده اند.
گفته مي شود نامبردگان خطاب به تعدادي از خبرنگاران اصلاح طلب گفته اند:در شرايط فعلي امكان راه اندازي يك رسانه جديد براي اصلاح طلبان وجود ندارد.بايد از ظرفيتي كه رسانه هاي موجود دارند استفاده كرده و تلاش كنيد در رسانه هاي اقتدارگرا نفوذ كنيد.
اين دو همچنين گفته اند:حتي اگر به شما حقوق پائيني راهم دادند ايرادي ندارد حتما در اين رسانه ها نفوذ كنيد،بخشي از كم بودن حقوق را تشكيلات جبران مي كند.
همچنين در اين جلسه برخي از خبرنگاران از ارائه پيشنهاداتي از سوي جريان انحرافي براي حضور در رسانه هاي اين جريان  سخن به ميان آورده و نظر آنان را در خصوص حضور در اين رسانه ها جويا شده اند كه اين دو گفته اند،معطل نكنيد،مي توانيد آنجا حرف هايمان را مهندسي شده بزنيم.آنجا حرف حرف ماست و حمايت حمايت آقايان.
گفتني است اين اظهارات و سپس دستور العمل فتنه گران براي حضور رسانه اي در رسانه هاي ارزشي دقت بيش از پيش جبهه انقلاب را ضروري مي سازد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها