کد خبر: ۲۷۸۶۸
زمان انتشار: ۱۷:۵۵     ۰۲ آذر ۱۳۹۰
شرق، روزنامه تودیززمان در تیتر یک خود به این ماجرا توجه کرده است. این اتفاق باعث واکنش‌های تندوتیز مقامات ترک از جمله، اردوغان در مقام نخست‌وزیر و داوود اوغلو در مقام وزیر امور خارجه ترکیه شده است. اردوغان رسما از اسد خواسته سوریه را ترک کند و برود. گزارشی که زیر این تیتر جزییات حمله به اتوبوس زوار نوشته شده‌است. اتوبوس در حال بازگشت به ترکیه بوده که در اثر حمله نظامیان سوری، دو نفر از زایران در آن مجروح شده‌اند.

 یکی از مسافران داخل اتوبوس گفته نظامیان به صورت تصادفی و بی‌هدف به کسانی که از اتوبوس پیاده شدند و قصد فرار داشته‌اند، شلیک کرده‌اند. در عکس یک تودیززمان هم تعدادی از مسافران را می‌بینیم که بعد از ختم غائله، اتفاق‌ها را برای خبرنگاران شرح می‌دهند. در کنار لوگوی تودیززمان تصویری از معترضان مصری را می‌بینیم که سنگ به‌‌ دست دارند. بالای این عکس نوشته شده، بیش از 20نفر در درگیری‌های اخیر قاهره کشته شده‌اند. در صفحه یک این روزنامه به استعفای دسته‌جمعی کابینه مصر اشاره‌ای نشده است. البته منظور از کابینه مصر همان دولت نظامی است که به‌صورت موقت اداره کشور را بر عهده دارد. خبری که در نوار قرمز رنگ تودیززمان منتشر شده درباره مسایل اقتصادی فرانسه است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سهیل بشردوست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۱ - ۰۲ آذر ۱۳۹۰
۰
۱
ترکیه خیلی غلط می کنه خودش رو نخود هر آشی می کنه؛ حالا یک دفعه ایران آدم حسابش کرد تو قضیه اتمی راش داد خیال کرده علی آباد هم دهیه...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها