کد خبر: ۲۷۸۵۰۷
زمان انتشار: ۰۰:۲۰     ۲۵ آذر ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، بگیریستین از این قرعه همانند زوبی زارتا مدیر ورزشی بارسا چندان نا راضی نبود.هرچند که مطمئنا هر دو ترجیح می دادند با حریف ساده تری برخورد می کردند.

بگیریستین در گفتگو با خبرنگاران گفت:" در قرعه کشی چنین رویداد معتبری، هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. فوق العاده بود . از همین حالا منتظر بازی برابر بارسلونا هستیم. روی بارسا به نسبت سیتی فشار بیشتری وجود دارد. بارسا تیم معتبر تری است با تاریخچه ای پر افتخار. برای بارسایی ها حضور در این مرحله قانع کننده نیست و انها از یک هشتم به عنوان مرحله ای برای گذار نگاه می کنند در حالیکه منچسترسیتی باشگاهی است که به تازگی وارد بزرگان اروپا شده و ما فقط سعی داریم تا هر سال، وضعیتمان در این رقابت ها را بهتر کرده و به مراحل بالاتر صعود کنیم.بارسلونا به نسبت فصل گذشته تغییرات زیادی داشته و مربی این تیم نیز تغییر کرده است."

بگیریستیان در مورد نبود توره در بازی رفت چنین گفت:" خوب این اتفاق خوبی نیست اما جایگزینانی چون فرناندو و فرناندینیو داریم که می توانند جای خالی توره را پر کنند.لمپارد، ناواس و میلنر نیز بازیکنانی هستند که می توانند باعث شوند تا غیبت بازیکن مهمی چون توره به چشم نیاید."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها