کد خبر: ۲۷۸۴۹۷
زمان انتشار: ۰۰:۱۳     ۲۵ آذر ۱۳۹۳
امیری در مورد شرایط این اردو به "ورزش سه" گفت: شرایط ما خیلی خوب است و همه جور امکاناتی وجود دارد، امروز صبح ریکاروری کردیم تا خستگی راه دربیاید. عصر هم مجددا تمرین کردیم، شرایط آب و هوایی هم خیلی خوب است و می‌ شود گفت هوا بهاری است.

او در مورد اینکه توانست دوباره نظر کی‌روش را به خود جلب کند ادامه داد: اردوی قبلی که در تهران برگزار شد، من کاملا مصدوم بودم همان شبی که لیست اعلام شد، دقیقا شبی بود که من مقابل صبا 20 دقیقه بازی کرده بودم، شرایطم مساعد نبود که بخواهم به تیم‌ملی دعوت شوم اما بعد از آن روند رو به رشدی داشتم. موفقیت نفت‌تهران، حضور تیممان در صدرجدول و رسیدن به فینال هم خیلی در این قضیه تاثیرگذار بود. کی‌روش نسبت به من لطف داشت، خوشحالم که یک بار دیگر در لیست او جای گرفتم.

این بازیکن در مورد سه سهمیه از نفت‌تهران در تیم‌ملی نظرش را اینگونه بیان کرد: تیم ما در حال حاضر صدرنشین است و قطعا خوب کار کرده ایم که به اینجا رسیده ایم، ما حتی می‌ توانستیم نماینده های بیشتری هم در تیم‌ملی داشته باشیم. صددرصد خیلی از پست های دیگرمان هم بازیکنان شایسته ای دارد و به نظرم خط دفاع و هافبکمان جزو بهترین های ایران است.

امیری در پایان در مورد اینکه از رقابت در تیم‌ملی نمی‌ ترسد افزود: به نظر من همه چیز بستگی به تلاش خود آدم دارد. مربی خارجی با کسی شوخی ندارد، بخصوص کارلوس کی‌روش که همیشه بازیکنان برتر لیگ را انتخاب می‌کند. الان در مقطع حساسی قرار دارم، تلاشم را بیشتر می‌ کنم تا بتوانم همیشه جزو بازیکنان که کی‌روش مدنظر دارد باشم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها