کد خبر: ۲۷۸۴۹۴
زمان انتشار: ۰۰:۱۳     ۲۵ آذر ۱۳۹۳
هادی آیت‌اللهی درباره جلسه امروز برای انتخاب سرمربی تیم امید گفت: ما دیشب و امروز صبح هم جلسه داشتیم و الان هم جلسه برگزار کردیم و همه کار می‌کنیم تا بهترین گزینه برای تیم امید انتخاب شود چون این بچه‌ها شایستگی زیادی دارند و بعد از مدت‌ها می‌خواهیم آرزویی که در دل خیلی‌ها مانده و سن خیلی‌ها به آن قد نمی‌دهد، برآورده شود واین حساسیت برای انتخاب مربی هم به همین دلیل است چون می‌خواهیم بهترین گزینه را انتخاب کنیم. البته هفته قبل در آستانه به نتیجه رسیدن بودیم و با کاشانی هم حرف زدیم؛ اما شما خبرنگاران مطلبی آوردید که باعث شد همه چیز که در حال حرکت بود کند شود و کاشانی هم که به کربلا رفت و امروز برگشت و ما دنبال او هستیم تا صحبت‌ها را به نتیجه برسانیم و طی امروز و فردا این مسئله اعلام شود.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: مجموعه تیم امید سزاوار بهترین‌هاست و باید همان کاری که برای تیم بزرگسالان انجام می‌شود برای تیم امید هم انجام شود و نمی‌شود که هر کسی مربی یا سرپرست این تیم شود. اگر قرار است المپیکی شویم باید برنامه‌ریزی کرد اما اگر قرار است باری به هر جهت کار کنیم می‌گفتیم فلان نفر بیاید و کار را انجام دهد تا وارد حاشیه نشویم اما ما از نظر زمانی در مضیقه هستیم هر چند که بهترین نفرات را داریم که همه آنها در تیم‌های خودشان فیکس بازی می‌کنند و باید از همه این افراد به نفع مملکت‌مان استفاده کنیم اما اگر قرار است یک برنامه مصاحبه بگیرد و کارها را به حاشیه ببرد خب می‌شود هزار نوع حاشیه درست کرد.

نائب‌رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه محمدخاکپور گزینه تیم امید است یا نه،‌افزود:‌ بله او هم جزو گزینه‌های ماست.

وی درباره اینکه خاکپور گفته بود این سمت را نمی‌پذیرد،‌ گفت: باید این را بگویم هر کسی که می‌خواهد به این سمت انتخاب شود باید منت این را هم داشته باشد تا روی نیمکت تیم امید بنشیند. هر کسی که برای سرمربیگری تیم امید انتخاب می‌شود باید به این مسئله افتخار کند که روی نیمکت تیم امید نشسته چرا که اینجا تیم باشگاهی نیست و نیمکت تیم ملی جایگاه شایستگان است. چشم 75 میلیون ایرانی به تیم امید است و حتما یک نفر شایسته باید روی نیمکت تیم ملی بنشیند و همانطور که تیم ملی سرباز می‌خواهد باید سربازان هم فرمانده از جان گذشته داشته باشند.

آیت‌اللهی درباره اینکه چرا بازیکنان تیم امید همگی در اردوی امروز حاضر نشده بودند، ادامه داد: پرواز بازیکنان به گونه‌ای است که همه آنها تا ساعت 19 به اردو می‌رسند اما به جز 5 بازیکن لیگ اول که اجازه دادیم به تیم‌هایشان کمک کنند و تا پنجشنبه به ما اضافه خواهند شد و شما فردا در تمرین همه بازیکنان را خواهید دید.

وی ادامه داد:‌همه این اتفاقات به دلیل حساسیتی است که داریم و اگر حساس نباشیم این مسائل هم پیش نمی‌آید و این به این دلیل است که هر کسی قرار نیست روی نیمکت تیم امید بنشیند.

نائب‌رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه کی‌روش قرار بود بر روی تیم‌های پایه هم نظارت داشته باشد اما این اتفاق هنوز نیفتاده، گفت:‌به هر حال او هم درگیری‌های خاص خودش را دارد اما کسی که ما انتخاب می‌کنیم باید بداند که این تیم برای 3 ماه آینده نیست بلکه برای مسابقات المپیک ریو است و کسی باید انتخاب شود که در راستای سیاست‌های فدراسیون حرکت کند. البته کی‌روش هم به عنوان نفر اول تیم ملی بعد از فراغت از بازی‌های استرالیا نظارت جامعی بر تیم‌های پایه خواهد داشت و از وجود او استفاده می‌کنیم.

آیت‌اللهی درباره اینکه اختلافات فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک آیا باز هم باعث ناکامی تیم امید می‌شود یا خیر، افزود: متولی تیم امید فدراسیون فوتبال است و فدراسیون فوتبال حرف اول و آخر را می‌زند. اما ما زمانی می‌توانیم بگوییم کمیته ملی المپیک هم متولی است که بخشی از هزینه‌های تیم امید را بدهد و آنوقت قدم‌شان روی چشم ما اما دستگاه بالای ما وزارت ورزش است که به عملکرد ما نظارت دارد و باید به نوعی کار را انجام دهیم که نظرات را تامین کنیم.

وی در پایان گفت: اگر از سوی وزارت ورزش پول داده شود، همه این مسائل حل خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها