کد خبر: ۲۷۸۴۶۰
زمان انتشار: ۲۳:۵۸     ۲۴ آذر ۱۳۹۳
به گزارش 598،به نقل از مهر، حسین محمدیه با اشاره به انتشار اخباری درباره زرد شدن چمن ورزشگاه نقش جهان و احتمال از بین رفتن این زمین اظهار داشت: اصفهان در سال‌های گذشته با کمبود آب مواجه بوده و این مسئله در وضعیت کنونی چمن ورزشگاه به میزان قابل توجهی تأثیرگذار بوده است.

وی با انتقاد از عدم اختصاص آب به این زمین افزود: چمن ورزشگاه نقش‌جهان به دلیل کمبود آب زرد شده و اگر این وضعیت ادامه پیدا کند،این چمن ۳۰۰ میلیونی از بین می‌رود.

رئیس اداره فنی و مهندسی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان ترمیم فوری چمن ورزشگاه نقش جهان را ضروری دانست و افزود: چمن این ورزشگاه در وضعیت نامطلوبی قرار داسته و به ترمیم فوری نیاز دارد.

وی خاطرنشان کرد: اگر اقدامات لازم برای ترمیم این چمن انجام شود، می‌توان به وضعیت آن بهبود بخشیده و همزمان با تکمیل ورزشگاه از آن بهره‌برداری کرد.

به گزارش مهر، بهره‌برداری و تکمیل زمین چمن ورزشگاه نقش جهان در شرایطی که سازه اصلی ورزشگاه هنوز ساخته نشده بود، یکی از انتقاداتی بود که به مدیریت قبلی این ورزشگاه مطرح می شد چراکه با وجود ساخت زمین چمن ورزشگاه که معمولا باید در مراحل پایانی کار انجام گیرد، سازه اصلی ورزشگاه هنوز تکمیل نشده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها