کد خبر: ۲۷۸۴۵۷
زمان انتشار: ۱۹:۵۶     ۲۴ آذر ۱۳۹۳
به گزارش 598،به نقل از مهر، "الکس سوسای" در گفتگو با نمایندگان پرسپولیس حاضر در کوالالامپور در جریان قرعه کشی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مسائلی را درباره باشگاه پرسپولیس مطرح کرد.

سوسای در این مراسم اظهار کرده بود: شغل من ایجاب می‌کند مسائل فوتبال کشورهای عضو را بررسی کنم و از همه تیم‌ها آگاهی دارم، مسائل پرسپولیس را نیز همیشه دنبال می‌کنم چون تیمی پرطرفدار در آسیا است.

امیر علی حسینی مسئول بخش روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس که در جریان مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا همراه با محمود خوردبین به نمایندگی از جانب باشگاه پرسپولیس حضور داشت با اعلام مطلب فوق به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: پس از مراسم قرعه‌کشی، دیداری با آقای دبیر کل داشتیم که در جریان آن صحبت‌هایی رد و بدل شد. ایشان عنوان می‌کردند خیلی از نفرات در پرسپولیس را می‌شناسند و حتی با اشاره به تابلو که گروه‌ها را مشخص می‌کرد، توضیحاتی درباره تیم‌های هم‌گروه به ما دادند و ترغیب می‌کردند که با آمادگی هر چه بیشتر در بازی‌ها حاضر شویم.

به گفته حسینی، سوسای همچنین درباره علی کریمی هم سوال کرد که وقتی توصیح دادیم به حرفه مربیگری وارد شده و در تیم ملی کمک مربی شده است، خوشحال شد و در پایان برای پرسپولیس هم آرزوی موفقیت کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها