کد خبر: ۲۷۸۴۳۸
زمان انتشار: ۱۹:۵۱     ۲۴ آذر ۱۳۹۳
خوردبین در گفت‌وگو با "ورزش سه" ابتدا در مورد وضعیت این روزهای پرسپولیس گفت: وضعیت را که من نباید بگویم. خودتان شاهد هستید و می‌ بینید که اوضاع از چه قرار است. ما همین حالا هم از نقل و انتقالات و جذب بازیکن عقب هستیم. هر ساعت و روزی که بگذرد، جبران آن برای ما سخت می‌شود چرا که تیم های دیگر بیکار نیستند و با مذاکره و مبالغ بالا به سراغ بازیکنان بیرون مانده می‌ روند. کلا 10 روز دیگر فرصت داریم تا بازیکنان موردنظرمان را جذب کنیم. در غیر اینصورت معلوم نیست چه سرنوشتی پیدا خواهیم کرد.

خوردبین ادامه داد: من امیدوارم وزارت ورزش هر چه سریع تر در این خصوص تصمیم گیری کرده و تدبیری بیاندیشد. تیم پرسپولیس در حال حاضر وضعیت خوبی ندارد و وزارت ورزش باید دخالت کند. من امیدوارم طی امروز و فردا وضعیت مشخص شود.

خوردبین در مورد حضورش در قرعه کشی لیگ قهرمانان و قرعه پرسپولیس در این مسابقات گفت: گروه ما بسیار گروه سختی است، من با تلویزیون مالزی هم صحبت کردم و به این مساله اشاره کردم که گروه ما بسیار سخت است. النصر، لخویا و الجزیره همگی قهرمانان کشورهایشان هستند و جزو بهترین تیم های آسیا محسوب می‌ شوند. ما باید برای مقابله با این تیم ها تقویت شویم. مطمئن باشید اگر یارگیری کنیم و نفرات مورد نظر حمید درخشان را جذب کنیم، از این گروه صعود خواهیم کرد در این غیر اینصورت معلوم نیست چه سرنوشتی در انتظار ما خواهد بود.

سرپرست پرسپولیس در مورد اینکه صعود پرسپولیس از این گروه از سوی او چندان خوشبینانه نیست بیان کرد: اصلا و ابدا اینطور نیست. من در کنار تیم هستم و پتانسیل بازیکنان و کادرفنی را از نزدیک می‌ بینم. همانطور که گفتم پرسپولیس باید یارگیری کند و نفرات موردنظر درخشان را جذب کند. ضمن اینکه ما در چند بازی گذشته از نظر تاکتیکی مقابل هیچ تیمی شکست نخوردیم، نه اینکه من بگویم بلکه خیلی ها معتقدند پرسپولیس در این چند بازی اخیر شایسته شکست نبوده است.

خوردبین افزود: پرسپولیس از زمانی که حمید درخشان آمده به مراتب زیباتر و بهتر بازی می‌ کند. موضوعی که مردم هم کاملا آن را تایید می‌ کنند. ما بین 15 تا 18 امتیاز را به دلیل اشتباهات فردی و بخصوص گلرهایمان از دست دادیم. خب این آمار کمی نیست، خوشبختانه مردم همه چیز را می‌ فهمند و بهترین کارشناس هستند.

سرپرست پرسپولیس در واکنش به آخرین مصاحبه حمید درخشان و اعلام این موضوع که در صورت که پرسپولیس تقویت نشود درخشان از این تیم جدا خواهد شد بیان کرد: خب، این بنده خدا واقعا حق دارد. هر تیمی در نیم فصل تقویت می‌ شود و حق پرسپولیس است که بازیکن جذب کند. حمید درخشان برای اینکه تفکراتش را در پرسپولیس پیاده کند باید بازیکنان مورد سلیقه و نظرش را در اختیار داشته باشد. خب وقتی که نمی‌ تواند بازیکنانی که می‌خواهد را جذب کند نمی‌ تواند نتیجه مطلوب بگیرد. اینجا پرسپولیس است و خیلی ها از درخشان توقع دارند. تیم عادی ای نیست که شکست ها و پیروزی هایش به چشم نیاید. پرسپولیس تیم مردم اسم و مردم از تیمشان توقع پیروزی و قهرمانی دارند. بنابراین من حق را به حمید درخشان می‌ دهم که چنین صحبتی را مطرح کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها