کد خبر: ۲۷۸۳۴۳
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۲۴ آذر ۱۳۹۳
معاون اجتماعی و فرهنگی مدیریت شهری جنوب غرب تهران از ویزیت رایگان کودکان این منطقه به مناسبت هفته «سلامت قلب کودکان» خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، جواد سیفی‌بخشی از ویزیت رایگان کودکان جنوب غرب تهران خبر داد و به فارس گفت : اداره سلامت مدیریت شهری جنوب غرب تهران همزمان با هفته سلامت قلب کودکان در روز 27 آذر ماه با استقرار متخصصان جراحی قلب کودکان در خانه‌های سلامت گلچین و باغ خزانه اقدام به ارائۀ خدمات ویزیت رایگان و مشاوره‌های بالینی به شهروندان می‌کند.

وی گفت: بیماری‌های قلبی، عروقی در حال حاضر جزء سه علت اول مرگ و میر در سراسر دنیا به شمار می‌رود که کودکان نیز به خاطر داشتن شرایط بدنی ویژه و تکامل ابتدایی سیستم‌های مختلف در بدنشان نسبت به بیماری‌ها  و عوامل محیطی آسیب‌پذیری بیشتری نسبت به بیماری‌ها نشان می‌دهند، بنابراین با توجه به اهمیت خاص سلامت کودکان و جایگاه مهمی که این گروه در خانواده و جامعه دارند، لازم است به سلامت آنان توجه کافی مبذول شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی مدیریت شهری جنوب غرب تهران تصریح کرد: در همین راستا متقاضیان روز پنج‌شنبه گذشته ضمن حضور در خانه سلامت گلچین و سرای محله باغ خزانه از خدمات ارائه شده بهره‌مند شدند و پزشکان متخصص قلب کودکان بـا استقرار در این خانه‌های سلامت برای ارائه مشاوره بالینی و ویـزیت با محوریت مشکلات قلبی کودکان شرکت داشتند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها