کد خبر: ۲۷۸۲۴۰
زمان انتشار: ۲۲:۱۶     ۲۳ آذر ۱۳۹۳
به گزارش 598، آل‌نعمه در مورد برد مقابل پرسپولیس به "ورزش سه" گفت: خدا را شکر خیلی خوب بازی کردیم و مسلط تر از پرسپولیس بودیم. توانستیم دقایق اول روی اشتباه فردی بازیکن حریف به گل برسیم. معمولا تیمی که گل اول را می‌ زند عقب می‌ کشد اما ما فشار را زیاد کردیم.

او در مورد دقایق کوتاهی که به میدان رفت ادامه داد: من کلا 2 جلسه با فولاد تمرین کرده بودم. خدا را شکر بعد از 6، 7 سال دوباره برای فولاد به میدان رفتم و بعد از آن مصدومیت طولانی که بخاطرش تیم‌ملی را هم از دست دادم همان 5 دقیقه هم ارزشمند بود.

آل‌نعمه در مورد کار کردن با اسکوچیچ نظرش را اینگونه بیان کرد: اسکوچیچ مربی خیلی خوب و به نوعی یک آأم خاصی است. روحیه ای که او به تیم می‌دهد واقعا قابل ستایش است بعد از برد پرسپولیس او پا به پای بازیکنان در رختکن خوشحالی می‌ کرد.

این بازیکن در مورد تعطیلات پیش رو گفت: مدت این تعطیلات خیلی زیاد است. تا حالا به این اندازه تعطیلی در لیگ نداشتم. امیدوارم تیم‌ملی بتواند به مقام قهرمانی برسد تا این 50 روز تعطیلی ارزشش را داشته باشد و کی‌روش هم بتواند به هدفش برسد. درست است که انتخاب نشدم اما امیدوارم تیم‌ملی کشورم نتیجه بگیرد.

آل‌نعمه در پایان در مورد دعوت نشدن به این اردو افزود: 2 اردوی مهم یعنی پرتغال و کره را از دست دادم و خیلی به ضررم تمام شد و فکر نمی‌ کنم دلیل اصلی اش مصدومیت بود چون عملکرد خوبی در تراکتورسازی داشتم همیشه آماده بازی کردن برای تیم‌ملی هستم حتی الان که دعوت نشده ام.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها