کد خبر: ۲۷۸۲۲۰
زمان انتشار: ۲۲:۰۸     ۲۳ آذر ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه" در حالی که کارلوس کی‌روش برای ارزیابی شرایط کمپ تیم ملی یک روز زودتر به افریقا سفر کرده بود، بازیکنان تیم ملی بعد از حضور در هتل آزادی و استراحتی چند ساعته خود را به فرودگاه امام خمینی و بخش cip ‌آن رساندند.

خوابالو اما گرسنه!

بازیکنان تیم ملی که ساعت دو بامداد از هتل آزادی به سمت فرودگاه عزیمت کرده بودند، فاصله یک‌ساعته تا فرودگاه را غنیمت شمردند و در صندلی‌های خوابیدند. چهره خوابالو‌ی آنها پس از پیاده شدن از اتوبوس کاملا جلب توجه می‌کرد. علی کریمی که در صندلی جلوی اتوبوس نشسته بود خیلی زود از اتوبوس پیاده شد و بعد از احوالپرسی از کسانی که برای بدرقه تیم ملی آمده بودند به سمت وروی فرودگاه رفت. ایمان مبعلی هم که بعد از مدت‌ها به تیم ملی دعوت شده کاملا مشخص بود از این اتفاق روحیه ویژه‌ای پیدا کرده است. بازیکنان با ورود به فرودگاه سریعا به دنبال حضور در رستوران بودند که البته به آنها اعلام شد فرصتی برای صرف غذا وجود ندارد و باید خود را آماده سفر کنند.

احضار کاپیتان پرسپولیس

همزمان با ورود بازیکنان، ماموران به سمت کاپیتان پرسپولیس رفتند و از او خواستند برای توضیحاتی آنها را همراهی کند. چهره نگران نوری نشان می‌داد اتفاق بدی قرار است بیفتد و او با گفتن جمله "احتمالا باید برگردم خانه" جمع بازیکنان را ترک کرد و با آنها رفت. نوری بعد از دقایقی به جمع بازیکنان برگشت و خطاب به آنها و خبرنگاران حاضر گفت ممنوع الخروج شدم و تمام!

سوشا در مکانی جالب توجه

خبرنگارانی که برای بدرقه و گرفتن خبر از خروج ملی‌پوشان به فرودگاه رفته بودند با مسافری جالب توجه برخورد کردند. سوشا مکانی که در آخرین بازی تیمش عملکردی ضعیف از خود به نمایش گذاشته بود از تعطیلی لیگ استفاده کرد و برای سفر به ترکیه به فرودگاه امام خمینی آمده بود. سوشا در برخورد با خبرنگاران با ناراحتی از خط خوردنش از تیم ملی یاد کرد و اعلام کرد برای بازگشت روحیه‌اش قصد دارد مدتی به مسافرت برود و امیدوار است در بازگشت بتواند عملکرد در خور شان به نمایش بگذارد. شوخی‌های او با خبرنگاران و اعلام اینکه آنها باعث خط خوردنش شده‌اند از نکاتی بود که سوشا پیش از سفرش با اصحاب رسانه در میان گذاشت.

مامورانی که ورزشی نبودند

ماموران گیت ورودی اصلا دوست نداشتند خبرنگاران با بازیکنان مصاحبه کنند و وظیفه حراست فدراسیون را در این لحظه بر عهده گرفتند. البته در بین آنها افرادی هم بودند که با توجه به حضور دیروقت و طولانی مدت خبرنگاران تلاش می‌کردند آنها دست خالی فرودگاه را ترک نکنند. در نهایت با همکاری طرفین خبرنگاران موفق شدند خروجی قابل قبولی از فرودگاه داشته باشند.

سردار مهمان ناخوانده

در حالی که خبرنگاران ازغیبت سردار آزمون متعجب شده بودند و او را در جمع بازیکنانی که از اتوبوس خارج شده‌اند مشاهده نکرده بودند به صورت ناگهانی لژیونر فوتبال ایران در پشت گیت و بین بازیکنان دیده شد. گفته می‌شد سردار که نتوانسته بود خود را به جمع بازیکنان در هتل آزادی برساند مستقیما به فرودگاه امام خمینی رفته و آنها به ملی‌پوشان ملحق شده است.

بازیکنان در پی دلداری به نوری

محمد نوری بعد از اینکه به جمع بازیکنان اضافه شد و خبر ممنوع‌الخروجی‌اش را علنی کرد با واکنش آنها روبرو شد. هم‌تیمی‌های نوری که از این خبر ناراحت بودند تلاش داشتند به نوری دلداری دهند و او را از شوک این اتفاق پیش از جام ملت‌ها در بیاورند. آندرانیک تیموریان که یکی از دوستان صمیمی او در تیم ملی محسوب می‌شود، بیشتر از سایر بازیکنان تلاش داشت با شوخی‌های خود او را از این ناراحتی در بیاورد و با ابراز امیدواری از حل مشکلش به او دلداری می‌داد.

کاپیتان سرخ جا ماند، تیم ملی پرید

محمد نوری بعد از اینکه مطمئن شد با توجه به زمانی که این خبر به او اعلام شده فرصتی برای مشکلش وجود نخواهد داشت با تشریفات فرودگاه به سمت منزلش رفت و ملی‌پوشان هم بعد از دقایقی به سمت گیت خروجی رفتند و به سمت دوبی رفتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها