کد خبر: ۲۷۸۱۸۸
زمان انتشار: ۱۹:۳۹     ۲۳ آذر ۱۳۹۳
فشنگچی در مورد مصدومیتش به "ورزش سه" گفت: حالا هم که چند روز تعطیل شده ایم باید مدام به فیزیوتراپی بروم. هنوز به صورت کامل کمرم خوب نشده است، اما امیدوار هستم تا روز چهارشنبه که دوباره تمریناتمان استارت می‌ خورد، کامل خوب شده باشم.

او در مورد برنامه اش برای نیم فصل دوم و اینکه قصد دارد در پیکان بماند یا خیر ادامه داد: کجا بروم بهتر از اینجا. قصد دارم که نیم فصل دوم را هم کنار پیکان بمانم.

هافبک پیکان درباره اینکه با آمدن مرفاوی تیمشان چه تغییراتی کرده نظرش را اینگونه بیان کرد: من فکر می‌ کنم تیم مان از نظر فوتبالی خیلی خوب شده، در بازی با سایپا هم اگر بازیکنمان اخراج نمی‌ شد، تیم داشت خیلی خوب کار می‌ کرد، نیم فصل دوم از این بهتر هم می‌ شویم. در حال حاضر جایگاهمان در جدول خوب نیست اما من فکر می‌ کنم آخر فصل جزو 6 تیم بالای جدول قرار بگیریم.

وقتی از این بازیکن سوال شد چرا با وجود خرج زیادی که پیکان کرد به همان اندازه نتیجه نگرفت پاسخ داد: به هرحال شرایط به نوعی پیش رفت که ما چنین نتایجی را کسب کردیم. همانطور که گفتم نیم فصل دوم جبران خواهیم کرد.

فشنگچی در پایان در مورد تعطیلات پیش رو افزود: این 50 روز تعطیلی خیلی به دردمان می‌ خورد برای اینکه مربی جدید فرصت پیدا می‌ کند که تفکراتش را در تیم پیاده کند و برای این مساله نیازمند فرصت است که این 40، 50 روز حداقل باعث می‌ شود ما بتوانیم به هدف هایی که می‌ خواستم برسیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها