به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، یک شبکه تلویزیونی آمریکایی با نفوذ در بین کاربران فضای مجازی و شبکههای اجتماعی مدتهاست که یک برنامه تلویزیونی را تبلیغ میکند.
ناگفته نماند تماشای این مستند برای بینندگان چند دلار هزینه داشت.
این مستند که در آن قرار بود یک مرد با لباس غیرقابل آسیب وارد شکم وحشیترین مار آمازون یعنی آناکوآندا شود برای مخاطبان این شبکه تلویزیونی پخش شد، همه چیز در ابتدا کاملا شبیه همان تیزر منتشر شده بود اما ناگهان او خورده نشد.
اکنون بینندگانی که از طریق تبلیغات مجازی خرج کردند تا این مستند را ببینند، عصبانی شده و تقریبا در تمام شبکههای اجتماعی آنلاین موجی از اعتراض میلیونها نفر بر ادعای دروغ این شبکه پولی آمریکایی منتشر شده است.