کد خبر: ۲۷۷۶۰۷
زمان انتشار: ۲۱:۰۳     ۱۹ آذر ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه" نظری معتقد است جو پدیده خیلی خوب است و در این تیم آرامش دارد.

شهر امام رضا به دلم نشست
نظرم روی پدیده خیلی مثبت بود و از روز اول شهر امام رضا(ع) به دلم نشست و از طرف دیگر پدیده یک مربی بزرگ، با کلاس و با شخصیت دارد. در ضمن آقای وطن خواه مدیرعامل پدیده بسیار آدم دوست داشتنی هستند. جو خیلی صمیمی ای وجود دارد. آقا رضا عنایتی، ناصحی، محمدرضایی، شاکری، صادقی و ... دوست های خوب فوتبالی ام هستند. امیدوارم که عنایتی در مشهد کنارمان بماند خیلی دوست دارم در کنار او بازی کنم.

اختلاف تیم ها 5 یا 10درصد است
آی دی کارتم صادر شده و شماره 40 را برتن می‌ کنم با صلاح کادرفنی می‌ توانم فردا بازی کنم. بازی با نفت خیلی مهم است و ما نباید به جایگاهشان در جدول اکتفا کنیم چون تفاوت بین تیم ها 5 یا 10 درصد است. به هر حال تیم حریف در اولین سال حضورش در لیگ بدشانس آورده ولی ما هم تیم خوب پدیده هستیم. واقعا تیم خیلی خوبی داریم و با بدشانسی مقابل نفت حذف شدیم.

کلاس فوتبالی تماشاگران بالاست
اینجا تماشاگران بسیار با شعوری داریم آنها در حالی که تیمشان مقابف نلت باخته بود باز هم تشویق می‌ کردند و این کلاس بالای فوتبالی شان را نشان می‌ دهد من که تازه ابن اینجا آمده ام و خیلی زود متوجه این قضیه شدم. دست تک تک آنها را می‌ بوسم. این تماشاگران زحمتی که بازیکنان می‌ کشند را درک می‌ کنند و بهترین تماشاگران لیگ هستند.

در پدیده آرامش داریم
آقای مرزبان تیمی که تازه به لیگ‌برتر آمده است را بسیار خوب اداره می‌ کند. اینجا خیلی آرامش داریم و همین باعث پیشرفت تیممان شده خیلی خوشحال هستم که در همچنین تیمی حضور دارم.

به خدا واگذارتان می‌ کنم
کسانی که در مورد من صحبت می‌ کنند را به خدا واگذار می‌ کنم بعضی ها مدام صحبت می‌ کنند ولی می‌گویند نظری فلان است، من هر چه هستم که باشم خدا را دارم. این شخص خودش می‌ داند که منظورم با چه کسی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها