کد خبر: ۲۷۷۵۹۹
زمان انتشار: ۲۰:۵۸     ۱۹ آذر ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، حسین فرکی سرمربی سپاهان پس از برد قاطع تیمش مقابل گسترش فولاد، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

سریع ترین گلی بود که ثبت شد
بازی خوبی انجام دادیم و هر چیزی می خواستیم در بازی پیاده کردیم. البته قبل از بازی گفته بودیم گسترش تیم خوبی است. بازی در اختیار ما بود و شناخت کاملی از حریف داشتیم. ما خیلی زود به گل رسیدیم و این سریع ترین گلی بود که ثبت شد. با این گل شرایط روحی تیم مان تغییر کرد و بازی 2 بر صفر در نیمه اول به ما کمک کرد تا تعداد گل هایمان را بیشتر کنیم تا در صدر جدول تفاضل گل خوبی بدست بیاوریم. باید به بازیکنان و مجموعه خسته نباشید می گویم. در حال حاضر خوشحالیم که در 50 روز تعطیلی می توانیم تیم مان را بهتر کنیم. عملکرد ما نشان از پیشرفت خوبی است که در تیم مان حاصل شده است.

ترکیب جوان ها و با تجربه ها جواب می دهد
قبل از بازی در جلسه تیم اشاره کردم که ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه استفاده می کنیم . آنها کنار هم خوب بازی می کنند و آینده مال جوان هاست و نباید فراموش کنیم که تجربه در کنار جوانی نتیجه را همراه دارد.

در تیم مان بزرگی کردن نداریم
ما در تیم مان بزرگ تر داریم اما بزرگی کردن را در تیم نداریم. این حرکت درگیری را نمی پسندم و در رختکن در مورد همین موضوع صحبت کردم. گاهی بازیکنان تند هستند و گاهی آرام. ما بازی را بردیم و خوشحال هستیم اما این مسائل تمرکزمان را بهم می ریزد اما در آخر بازی بار روبوسی مشکلات حل می شود. اما نباید این اتفاقات بیافتد. مثالی است که 3 میمون هستند که یکی گوشش را گرفته ،یکی چشمش و یکی دهانش. باید گاهی وقت ها کوتاه آمد و امیدوارم این مثال سرلوحه بازیکنان برای آینده شان شود به خصوص جوان تر ها. احترام متقابل کوچکتر و بزرگتر باید وجود داشته باشد.

تیم ملی بزرگترین انگیزه بازیکنان بود
در مورد هیچ بازیکنی اظهار نظر نمی کنم چون از فصل نبودم و نمی توانم بگویم کدام بازیکن بهتر بود. حضور در تیم ملی بزرگترین انگیزه بازیکنان برای بازیکنان بود و این مساله به آقای کی روش برمی گردد و خوشحال می شوم بازیکنان ما دعوت شوند.

محکوم به قبول تعطیلات هستیم
در مورد 50 روز تعطیلی باید بگویم محکوم به قبول هستیم و موفقیت تیم ملی برای ما مهم تر است اما در هیچ کجای دنیا این اتفاق نمی افتد و با این تعطیلات تیم از شرایط مسابقه خارج می شود.

دوست دارم رسول خودش را پیدا کند
دوست دارم رسول خودش را پیدا کند و اعتناد به نفسش برگردد که امروز این اتفاق افتاد. برای دومین بار با روسل صحبت کردم یک بار وقتی مصاحبه کرده بود و به او گفت اینطور نیست. دیشب هم با او صحبت کردم و دیدیم که خوب بازی کرد. چیزی که او امروز نشان داد هم به نفع خودش بود و هم به نفع تیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها