کد خبر: ۲۷۷۵۸۶
زمان انتشار: ۲۰:۵۵     ۱۹ آذر ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه" حمید استیلی و علیرضا منصوریان در دیدار فردا جدال بسیار حساسی دارند. این دو مربی تاکتیکی که تیم‌های‌شان در بالا و پایین جدول شرایط متفاوتی دارند، قطعا نبرد سختی در ورزشگاه تختی خواهند داشت. مسابقه‌ای که یک سوی آن به صدرنشینی ختم بشود و البته ممکن هم هست که نتیجه مثل بازی رفت برخلاف انتظار باشد.

راه‌اهن که در بازی رفت با گل منوچهری بازی را به سود خود تمام کرد در حال حاضر تیم چهاردهم جدول است و برای فرار از این شرایط و چند پله صعود به سه امتیاز این بازی نیاز دارد.

این دو مربی که در جام جهانی 98 عضو تیم ملی فوتبال ایران بودند و در بازی تاریخی مقابل آمریکا به میدان رفتند خیلی بیشتر از بازی رفت به سه امتیاز این بازی احتیاج دارند و به نظر می رسد دیدار فردا خالی از جنجال نباشد اگرچه هم منصوریان هم استیلی قالبا دور از هیاهوی فوتبال کارشان را دنبال می کنند.

این دربی در روزی که هواداران پرسپولیس از حضور در استادیوم آزادی محرومند ارزش تماشا را دارند. اگر به تاکتیک علاقه دارید جنگ هافبک های 98 را از نزدیک ببینید. نفت در صورت پیروزی در این بازی صدرنشین خواهد شد.

علاوه بر این سابقه این دو مربی در تیم های استقلال و پرسپولیس، نکته مهمی است که مطمئنا می تواند حساسیت مضاعفی را به این بازی تحمیل کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها