کد خبر: ۲۷۷۳۶۸
زمان انتشار: ۲۳:۴۱     ۱۸ آذر ۱۳۹۳

هادی نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد شرایط این روزهای پرسپولیس، وضعیت خودش و دیدار با فولادخوزستان مسائلی را مطرح کرد.

از ناحیه چهارسر مصدوم شدم

دردها همیشه با من هستند. غیر از دردی که از ناحیه مچ پا همراه من است، از ناحیه زانو هم احساس التهاب می‌ کنم. انشاالله بعد از بازی با فولاد باید روی این ناحیه متمرکز شوم تا وضعیتش بهتر شود ضمن اینکه در بازی با ذوب‌آهن نیز ضربه ای به چهارسر پایم برخورد کرد که باعث شد ورم کرده و با درد زیادی همراه باشد. اما این ها دلیل نمی‌ شود که در این شرایط بازی نکنم. پرسپولیس به اندازه کافی به دلیل مصدومیت ها و محرومیت ها کمبود بازیکن دارد و دوست ندارم در این روزها دست پرسپولیس را خالی بگذارم.

خیلی خسته هستیم

یکی از عمده دلایل عدم نتیجه گیری ما مقابل نفت‌تهران و ذوب‌آهن خستگی بیش از حد بود. من در مورد خودم صحبت می‌ کنم و اینکه بسیار خسته بودم و اگر پرسپولیس شرایط نرمال و طبیعی داشت، کادرفنی قطعا یکی از این دو بازی را به من استراحت می‌ داد. ما هر 4 روز یک بار در لیگ و جام‌حذفی به میدان رفتیم، آن هم در شرایطی که بازی هایمان به 120 دقیقه کشید و حتی 10 نفره هم شدیم. خب در این شرایط فشار زیادی به بازیکن وارد می‌شود. اما همانطور که گفتم آنقدر تعداد مصدوم و محرومان ما زیاد است که کادرفنی نمی‌ تواند در شرایط نرمال نفراتش را ارنج کرده و بهترین ترکیب را راهی میدان کند.

غایب ها نفس پرسپولیس را گرفته اند

شما نگاه کنید طی 5 بازی گذشته ما هیچ وقت با ترکیب کامل‎مان به میدان نرفتیم و در تمام بازی ها بیش از 5، 6 بازیکن را به دلیل محرومیت یا مصدومیت به همراه نداشتیم. خود من می‌ دیدم که آقای درخشان حتی برای انتخاب 11 نفر اصلی هم چقدر دستش خالی بود. اما ما با این شرایط مقابل بهترین تیم های فوتبال ایران بازی کردیم و اگر اشتباهات داوری یا اشتباهات فردی نبود، هیچ کدام از این تیم ها نمی‌ توانستند ما را ببرند.

روند فوق العاده ما را متوقف کردند

ما با آن شرایط که همه می‌ دانند استقلال را شکست دادیم. کمتر کسی حتی خوشبین ترین هواداران پرسپولیس هم نهایتا فکر می‌ کردند این مسابقه مساوی خواهد شد، اما دیدید که ما چگونه مقابل استقلال بازی کردیم و با برتری قاطع این تیم را شکست دادیم. پس از شکست استقلال در بهترین شرایط روحی روانی و فنی قرار داشتیم و اگر از بیرون مسائلی را وارد نمی‌ کردند، هم فینالیست جام‌حذفی می‌ شدیم و هم دو پله در جدول صعود می‌ کردیم. اما شما ببینید در این مدت چه بلاهایی سرمان آمد. من فقط می‌ توانم بگویم آنهایی که می‌ خواستند روند نتیجه گیری و موفقیت ما را متوقف کنند کاملا در این امر موفق بودند.

داوری های سختگیرانه روی اعصاب ماست

داورها در بدترین شرایط در مسابقات ما بدترین و سختگیرانه ترین تصمیم را برای ما گرفته اند. حرف ما این نیست که داور غلط قضاوت کرده، بلکه می‌ گوییم که سختگیرانه بوده است. شما همین اخطار دوم و اخراج اومانا را در بازی با ذوب‌آهن یک بار دیگر مرور کنید، این درست است که خطای هند انجام شد اما دادن کارت در شرایطی که اومانا یک کارت زرد داشت و در بازی ایی که نیمه نهایی جام‌حذفی است بسیار سختگیرانه است. ما هم خودمان فوتبال بازی می‌ کنیم و هم فوتبال روز دنیا را هر روز از تلویزیون می‌ بینیم. معمولا در چنین شرایطی داوران به همین راحتی کارت زرد دوم را نمی‌ دهند و بازیکن را اخراج نمی‌ کنند. مگر آنکه مانع گلزنی حریف شوند یا خطای بسیار سخت و سنگینی را انجام دهند. اما اومانا چندین متر پشت محوطه 18 قدم ما مرتکب خطای هند شد و از حمله حریف هم جلوگیری نکرد. واقعا این هند، کارت زرد دوم و اخراج نداشت. از این تصمیمات در مسابقات ما زیاد گرفته می‌ شود. تصمیمات سختگیرانه و گاها غلط که واقعا روی اعصاب و روان ما می‌ رود.

خودم ندیدم کسی فحاشی کند

بعد از بازی با ذوب‌آهن بود که به من گفتند 4، 5 نفر در استادیوم علیه من موضع گرفته اند. انصافا خودم ندیده بودم و فقط به گوش من رساندند من هم تحت فشار بودم و در مصاحبه ای احساساتی شدم و گفتم با این شرایط آخر فصل از پرسپولیس خواهم رفت. اما بعد از آن خیلی فکر کردم و دیدم که انصافا در تمام 7 سالی که در پرسپولیس بودم جز محبت و عشق و علاقه از هواداران پرسپولیس چیز دیگری ندیده ام. اگرچه فصل قبل در یک مقطع شاهد بی احترامی تعدادی از هوادارنماها که من مطمئنم پرسپولیسی نبودند، شدم. اما به غیر از آن همیشه هواداران به من لطف داشته اند و به همین خاطر دست آنها را هم می‌ بوسم.

از هواداران عذرخواهی می‌ کنم

پس از این مصاحبه احساس کردم که هواداران تا حدی ناراحت شده اند. من هم متوجه شدم که از روی احساسات حرف زده ام چون همانطور که گفتم فقط 4، 5 نفر یکسری جملاتی را در ورزشگاه به من نسبت دادند که البته خودم هم ندیده بودم؛ به همین خاطر همین جا از هواداران پرسپولیس بابت صحبت و مصاحبه ای که انجام دادم عذرخواهی می‌ کنم و به آنها قول می‌ دهم که به همین راحتی ها پیراهن باعشق پرسپولیس را از تنم در نخواهم آورد.

می‌ بازیم اما تشویق می‌ شویم

گفتم که 7 سال در پرسپولیس بازی کردم و فراز و نشیب های زیادی با این تیم داشته ام. نه من یادم رفته نه شما که پس از هر باخت هواداران بابت شکست و بازی هایی که ارائه می‌ دادیم چقدر ناراحت بوده و چه شعارهایی را علیه ما سر می‌ دادند. اما جالب اینجاست که در دو بازی گذشته به رغم اینکه شکست خوردیم اما نه تنها هیچ اعتراضی انجام نشد بلکه هواداران ما را تشویق هم کردند. همین مساله نشان می‌ دهد که طرفدار پرسپولیس فوتبال را خوب می‌ فهمد و بهتر از هر کارشناسی بازی های ما را آنالیز می‌ کند. وقتی هوادار می‌ بیند که ما تا دقیقه 90 یا 120 از هیچ تلاشی برای پیروز شدن فروگذار نیستیم و تا آخرین لحظه می‌ جنگیم تا حق پرسپولیس و هوادار را بگیریم.

هیچ حریفی از نظر تاکتیکی برتر از ما نبوده

هوادار پرسپولیس می‌ بینید که تیم ما در غیاب این همه بازیکن محروم و مصدوم و در حالی که گاهی انتخاب 11 بازیکن ترکیب اصلی برای درخشان و مربیان ما هم بسیار سخت است، اما بازی سرتر و بهتری را مقابل حریفان به نمایش می‌ گذاریم و اگر هم شکست می‌ خوریم روی اشتباهات فردی است نه اشتباهات تاکتیکی یا برتری فنی و تاکتیکی حریف بر تیم ما. به جرات می‌ گویم که در تمام 7، 8 بازی گذشته هیچ تیمی از لحاظ فنی و تاکتیکی از ما برتر نبوده است و اگر پرسپولیس بازی ای را واگذار کرده، به خاطر اشتباهات فردی بوده اگر شک دارید فیلم بازی ها را مرور کنید تا متوجه شوید درست می‌ گویم یا نه.

تاکتیکی و هجومی بازی می‌کنیم

پرسپولیس در چند بازی گذشته نشان داده که اگر تمام نفراتش را داشته باشد و هر هفته بیش از 5 بازیکن مصدوم و محروم نداشته باشد، کمتر تیمی می‌ تواند مقابل آن ایستادگی کند. ما در تمام مسابقات می‌ دانیم که چه می‌خواهیم و برای هر دقیقه از مسابقه برنامه داریم. با دوندگی و تلاش بچه ها کاملا حریفان را تحت تاثیر قرار می‌ دهیم و همانطور که گفتم از نظر فنی و تاکتیکی کاملا از تیم های مقابلمان بهتر و برتر هستیم هر چند که باید روی نقیصه بزرگمان که اشتباه فردی است بیشتر کار کنیم. ما روی اشتباهات فردی امتیازات حساسی را از دست دادیم و قطعا در نیم فصل دوم این اشتباهات به حداقل خواهد رسید. با این وضعیت من فکر می‌ کنم در نیم فصل دوم یکی از بهترین پرسپولیسی ها چند سال اخیر را خواهید دید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها