کد خبر: ۲۷۷۳۳۱
زمان انتشار: ۲۱:۱۳     ۱۸ آذر ۱۳۹۳
بعداز اينکه تيم‌ملي اميد نتوانست از کرانچار به عنوان سرمربي استفاده کند دوباره اين تيم در بلاتکليفي قرار گرفته است. مطابق سال هاي گذشته بار ديگر هومن افاضلي به عنوان مربي موقت تيم اميد را تمرين مي‌ دهد تا فرصت بيش از اين از دست نرود. اما سوال اصلي اينجاست که آيا سرمربي جديد که قرار است مشخص شود، مي‌ تواند در فاصله کم باقي مانده تا انتخابي المپيک ريو تيم را به هماهنگي برساند يا نه.
به گزارش 598،منصور قنبرزاده عضو هیات رئیسه فدراسیون به "ورزش سه" گفت که مربی موقت نمی‌ تواند چاره کار تیم امید باشد: من اساسا خودم با مربی موقت موافق نیستم. وقتی اسم یک مربی می‌ شود موقت او نمی‌ تواند برای درازمدت برای تیم برنامه ریزی کند و همین می‌ شود که سرمربی نمی‌ تواند کارش را به درستی انجام دهد. البته من این را بگویم که کاری برایم پیش آمده و در تهران نیستم و واقعا در این تصمیم گیری ها نقشی نداشته ام.

او ادعا می‌ کند افاضلی می‌ تواند گزینه خوبی برای سرمربیگری دائم تیم امید باشد: نظر شخصی من این است که افاضلی می‌ تواند گزینه مناسبی برای سرمربیگری تیم امید باشد چون او سال ها با این جوان ها کار کرده و به خوبی از شرایط رفتاری و فنی آنها باخبر است. یک زمانی همین افاضلی گزینه سرمربیگری نفت‌تهران بود. فکر می‌ کنم افاضلی باید کار را دست بگیرد و همه از او حمایت کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها