کد خبر: ۲۷۷۳۳۰
زمان انتشار: ۲۱:۱۲     ۱۸ آذر ۱۳۹۳
رييس فدراسيون فوتبال در ادامه حرف‌هايش با خبرنگاران درباره بودجه 56 ميلياردي وزارت ورزش به اين فدراسيون ضمن رد آن اعلام کرد چنين چيزي صحت ندارد.
به گزارش 598،کفاشیان با اعلام اینکه باید راهکاری در نظر گرفته شود تا پول حق پخش تلویزیونی مستقیما به محل خزانه این فدراسیون واریز شود گفت: مسوولان باید ساز و کاری را در نظر بگیرند که حق پخش مستقیم به حساب باشگاهها واریز شود.البته آنها به تازگی کارشان را در این باره شروع کرده اند.

علی کفاشیان در ادامه درباره استعفای خاکپور هم گفت: تا جاییکه می دانم کاشانی او را به عنوان مدیر فنی تیم امید منصوب کرده بود.اگر این اتفاق افتاده است باید خیلی جدی سراغ گزینه های دیگر برویم.

رییس فدراسیون فوتبال درباره اینکه وزارت ورزش گفته است تا به امروز 56 میلیارد تومان به فدراسیون فوتبال داده است اظهار داشت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد.

وی در ادامه درباره اینکه شاید منظور 5 یا 6 میلیارد است هم گفت: نه این هم درست نیست.

کفاشیان درباره اینکه وزارت ورزش مدعی حمایت از فدراسیون فوتبال است اظهار داشت: هر پولی که از وزارت ورزش به فدراسیون تعلق بگیرد از قبل برایش ماموریتی در نظر گرفته شده است. طبق تفاهمی که فدراسیون ها با وزارت ورزش داشتند قرار شد وزارت ورزش بودجه ای را به هر یک از این فدراسیون ها بدهد. براساس آن تفاهمنامه هنوز هیچ پولی به ما داده نشده است.

وی درباره کمک 20 میلیاردی وزارت ورزش به فدراسیون گفت: این ارقام را الان می شنوم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها