کد خبر: ۲۷۷۳۰۵
زمان انتشار: ۲۰:۴۱     ۱۸ آذر ۱۳۹۳
فيروز کريمي سرمربي جديد ملوان در کنفرانس مطبوعاتي قبل از بازي شرکت نکرد و قبل از بازي برخوردي با دامادش نداشت!
به گزارش 598،قدیر بحری مربی ملوان به جای کریمی پاسخگوی خبرنگاران بود:

دو تیم هجومی بازی می کنند
امیدوارم فردا با صبا بازی خوبی انجام دهیم و ما برای هر 3 امتیاز به قم آمدیم. آقای کریمی از مربیان بزرگ هستند و آقای تارتار مربی فهیمی هستند و امیدوارم بازی خوبی انجام شود. هر دو تیم بازی هجومی انجام خواهند داد.

از بازیکنان جوان نتیجه نگرفتیم
اوایل فصل عدم جذب بازیکن خوب باعث شد تیم نتیجه نگیرد و اعتماد به بازیکنان جوان جواب نداد. زمان هر دو مربی بازی های خوبی انجام دادیم اما نتیجه نگرفتیم و حتی جلوی صبا هم خوب بازی کردیم اما نتیجه نگرفتیم. در مجموع ملوان خوب بازی می کند و از بدشانسی نتیجه نمی گیرد.

کریمی از لحاظ روحی و روانی با بچه ها کار کرد
تمام فکرمان را معطوف به فصل نقل و انتقالات کردیم و با توجه به اشراف کامل آقای کریمی به لیگ بازیکنان خوبی می گیریم که بعد از بازی با صبا اقدام به جذب بازیکن می گیریم. آقای کریمی فقط یک جلسه با تیم تمرین کردند و از لحاظ روحی و روانی با بچه ها کار کردند. اقدامات لازم برای صدور کارت بازی ایشان انجام شده است.

مردم انزلی حق دارند
تمام دلخوشی مردم انزلی ملوان است و شناسنامه شهر انزلی ملوان است و مردم به این تیم دلخوش هستند. مردم حق دارند ناراحت باشند و تمام انزلچی ها باید دست به دست هم بدهند تا ملوان موفق شود.

بچه ها برای شهرشان بازی می کنند
خیلی از بچه ها برای نیم فصل دوم پیشنهاد دارند اما بچه ها برای تیم شهرشان بازی می کنند. پژمان از استقلال به این تیم آمد تا به ملوان کمک کند و بچه ها با تعصب بازی می کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها