کد خبر: ۲۷۷۰۲۱
زمان انتشار: ۲۳:۵۰     ۱۷ آذر ۱۳۹۳
حمید درخشان در گفت‌وگو با "ورزش سه" گفت: علیرغم همه کمبودها شامل کمبود بازیکن مصدوم و محروم، بزرگترین مشکل ما نبودن آقای سیاسی است. در حال حاضر ما به این بزرگوار دسترسی نداشته و در این مقطع حساس نمی‌ دانیم با چه کسی باید روبه‌رو شویم، این فصل برای ما فصل جذب بازیکن است. در شرایطی هم که ایشان دارند ما واقعا نمی‌ دانیم چه باید بکنیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: خداوکیلی سعی کرده ام انتقادی هم اگر دارم منصفانه باشد اما اومانا باید اخراج می‌ شد؟ حالا فکر کنید این اخراج فقط باعث باخت ما به ذوب‌آهن نشد، بلکه می‌ گوید اخراج اومانا خود به خود باید به لیگ منتقل شده چون پرسپولیس در جام‌حذفی، حذف شده است. حالا اگر یک بازیکنی در فینال جام‌حذفی اخراج شود و آن بازیکن 8 سال بعد در یک جام‌جهانی دیگر شرکت کند. 8 سال بعد محروم می‌ شود؟

اوکه با دستی خالی خود را آماده بازی فولاد می کند در این باره می گوید :حرف های عجیب می‌زنند، می‌ گویند محرومیت لیگ به جام‌حذفی منتقل نمی‌ شود اما محرومیت جام‌حذفی به لیگ منتقل می‌ شود! یعنی چه؟ چطور تصمیم انضباطی و مجازات انضباطی عالیشاه در لیگ به جام‌حذفی منتقل می‌ شود، اما کارت ها منتقل نمی‌ شود؟ چرا همه تصمیم ها علیه پرسپولیس شده است؟ تصور می‌ کنم عزمی در کار است که پرسپولیس را تضعیف و ناکارآمد سازد، باید ببینیم تضعیف پرسپولیس به ضرر چه فرد یا افرادی است؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها