کد خبر: ۲۷۶۹۸۶
زمان انتشار: ۲۳:۴۳     ۱۷ آذر ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران با دعوت از اهالی رسانه با آنها به گفت‌وگو نشست و جالب اینکه در ابتدای نشست از آنها خواست شفاف هر چه دلشان می‌ خواهد از کی‌روش بپرسند و او بدون تردید و بی سانسور به همه سوالات پاسخ خواهد داد.

کی‌روش البته چنین هم کرد. اما نکته اینجا بود که او بعد از اولین سوال مطرح شده نزدیک به 15 دقیقه را صرف پاسخ به این سوال کرد و جواب او بیش از ظرفیت این سوال بود. اما کی‌روش می‌خواست در این جواب خیلی زود مطالباتش را از فدراسیون فوتبال و البته وزارت ورزش علنی کند. او بارها و بارها به لزوم سفر به آفریقای جنوبی اشاره کرد و گفت در تهران (اگر در تهران بمانند) هیچ مسابقه تدارکاتی برای تیم‌ملی برنامه ریزی نخواهد شد، در حالی که در اردوی آفریقا شانس با ماست تا به سرعت با یک کشور آفریقایی برنامه ریزی کنیم برای بازی تدارکاتی.

کی‌روش در نشست مطبوعاتی روز گذشته همچنین بارها از لزوم توجه به تیم‌ملی گفت و تذکر داد که قطر، امارات و بحرین با یک برنامه تدارکاتی فوق تصور برای پیروزی مقابل ایران وارد جام ملت های آسیا خواهند شد که البته نگرانی کی‌روش حداقل در مورد تیم‌ملی قطر کاملا درست است. تیمی که با استفاده از بازیکنان غیرقطری قدرتمندترین تیم تاریخ فوتبال خود را ساخته است.

اما برنامه های حریفان ایران برای جام ملت ها در شرایطی پیش می‌ رود که در وزارت ورزش مخالفت هایی جدی برای برگزاری اردوی آفریقای جنوبی وجود دارد. کی‌روش که دیروز برخلاف انتظار حرف خاصی علیه سجادی معاون وزیر ورزش به زبان نیاورد و پاسخ وی را نداد، با این نشست به همه اعلام کرد که کف مطالبه او حضور در آفریقای جنوبی برای برگزاری اردویی شبیه به اردوی پیش از جام‌جهانی است.

در شرایط فعلی بعید به نظر می‌ رسد حتی با وجود مخالفت ها و تنگدستی های فدراسیون این اردو برگزار نشود. البته اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، شما می‌ مانید و کی‌روش ...!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها