کد خبر: ۲۷۶۸۸۰
زمان انتشار: ۱۰:۴۹     ۱۷ آذر ۱۳۹۳
سرمربی سابق سپاهان که به دلایل فرهنگی نتوانست از فیلتر وزارت ورزش و جوانان عبور کند، برای کار در باشگاه های ایران مشکلی ندارد.

به گزارش پايگاه 598 به نقل از جام نیوز، در صورت باخت پرسپولیس به فولاد خوزستان شاید کادرفنی این تیم دوباره تغییر کند و حمید درخشان جایش را به زلاتکو کرانچار بدهد.

 

پس از باخت سرخپوشان به ذوب آهن و عدم راهیابی به فینال جام حذفی انتقادها از درخشان به اوج رسید و حتی حمیدرضا سیاسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم به صراحت گفت مربی ای که نتیجه نگیرد باید خودش برود!

 

حالا که دوباره بحث حضور کرانچار در پرسپولیس و وتوی حضور این مربی کروات در تیم ملی امید از سوی وزارت ورزش و جوانان مطرح شده این سوال پیش آمده او از نظر مسئولان وزارت صلاحیت نشستن روی نیمکت سرخپوشان را دارد؟

 

کرانچار که گویا به دلایل فرهنگی نتوانست از فیلتر وزارت ورزش و جوانان عبور کند و هدایت تیم ملی امید را بر عهده بگیرد ظاهرا برای کار در باشگاه های ایران مشکلی ندارد.

 

گفتنی است پرسپولیس در هفته هفدهم باید بدون تماشاگر به مصاف فولاد برود و بازیکنانی مثل مهدی طارمی، پیام صادقیان، امید عالیشاه و مایکل اومانیا را هم به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار ندارد و کارش مقابل سرخپوشان اهوازی دشوار است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها