کد خبر: ۲۷۶۸۵۹
زمان انتشار: ۱۰:۰۵     ۱۷ آذر ۱۳۹۳
هافبک صباي‌قم معتقد است اگر تارتار تا پيش از بازي با ملوان شرايط نابسامان تيمش را سامان دهد، مي‌توانند سه امتياز را در اين هفته بگيرند.
به گزارش پايگاه 598، جلال‌الدین علی‌محمدی به "ورزش سه" می‌گوید اگر تمامی بازیکنان صبا در نیم‌فصل اول حفظ شوند نیاز به نفرات جدید نخواهیم داشت.

باید از تارتار حمایت شود
آقای تارتار مربی خوب و جوانی است که احتیاج به روحیه و انگیزه دارد. ایشان در تیم‌هایی که حضور داشتند خوب کار کردند و امیدوارم در صبا نیز موفق نشان دهند.

نگاه به سهمیه
از آقایان مرفاوی و الهامی تشکر می‌کنم که شرایط و جایگاه تیم را مطلوب نگه داشتند. سبک بازی و مربیگری آقای تارتار با گذشته متفاوت خواهد بود و ان‌شاالله بتوانیم همراه ایشان با حفظ رتبه فعلی، نیم‌نگاهی به کسب سهمیه داشته باشیم.

مسئولان قم حمایت کنند
واقعا شرایط قم خوب است و از امکانات تیم رضایت دارم ولی از لحاظ مالی صبا کمی مشکلات دارد که امیدوارم در ادامه فصل برطرف شود. تنها یک نفر نمی‌تواند تمامی کارها را انجام دهد و مسئولین استان باید از این تیم حمایت کنند تا پیشرفتی که داشته است را ادامه دهد. مطمئنا اگر مدیران قم از صبا پشتیبانی کنند روزهای بهتری خواهیم داشت و با حمایت آن‌ها می‌توانیم همانند اول فصل نتیجه بگیریم.

پتانسیل بالای صبا
ما باید قدر جایگاه فعلی را بدانیم و می‌توانیم با تزریق پول و اضافه کردن چند بازیکن در نیم‌فصل به این تیم، سهمیه آسیایی بگیریم. صبا پتانسیل قرار گرفتن بین سه تیم اول جدول را دارد چون اختلاف ما با تیم‌های بالاتر زیاد نیست.

امید به سه امتیاز بازی با ملوان
بعد از رفتن آقای مرفاوی شرایط تیم کمی به هم ریخت. این هفته بازی راحتی با ملوان نداریم چون آن‌ها دو، سه بازیکن جدید اضافه کرده‌اند که می‌توانند مقابل ما بازی کنند و این کار ما را سخت می‌کند. اگر آقای تارتار بتوانند تا این دیدار شرایط نسبتا نامطلوب تیم را سامان دهند می‌توانیم سه امتیاز را بگیریم.

حفظ بازیکنان فعلی واجب‌تر از خرید جدید
اگر همه بازیکنان نیم‌فصل اول در تیم بمانند و جدا نشوند، فکر می‌کنم نیاز به بازیکن جدید نخواهیم داشت چون جوان‌هایی هم داریم می‌توانند کمک حال تیم باشند. آقای تارتار نیز طوری نیست که جوانگرا نباشد و به آن‌ها میدان ندهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها