کد خبر: ۲۷۶۷۴۶
زمان انتشار: ۲۳:۰۶     ۱۶ آذر ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، سخنگوی باشگاه استقلال با تشریح آنچه که در هیات مدیره این باشگاه گذشت گفت که در این جلسه گزارشی درباره وضعیت نقل و انتقالات آبی پوشان ارائه شده و استقلالی ها مذاکراتشان را تا بازی این تیم برابر آبی های خوزستان ادامه خواهند داد.
سید سعید افجه ای در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه درباره آخرین جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: در ابتدا این جلسه گزارش کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال با توجه به جلساتی که برگزار شده بود از طرف کمیته قرائت شد و به استماع تمامی اعضا رسید.  مقرر شد با هماهنگی همه مسئولین و کادر فنی و در راس آنان آقای قلعه نویی، در رابطه با موضوع ورودی و خروجی های تیم از جمله وضعیت تیموریان، در نیم فصل بعد از برگزاری دیدار با استقلال خوزستان وضعیت تیم فوتبال مشخص و رسانه ای شود. البته در این مدت تا روز بازی هماهنگی لازم توسط مدیرعامل و سرمربی با بازیکنانی که مد نظر باشگاه هستند انجام خواهد شد.

سخنگوی باشگاه استقلال درباره روند خصوصی سازی باشگاه افزود: در ادامه جلسه با توجه به اهمیت موضوع خصوصی مذاکرات مفصلی انجام گرفت و در مورد نهایی شدن صورتهای مالی و ارائه این صورتها به سازمان خصوصی سازی تبادل نظر انجام شد.

وی ادامه داد: بحث بعدی اعضا هیات مدیره درباره بودجه باشگاه بود. بودجه بندی و نحوه تامین بودجه برای نیم فصل دوم و نقل و انتقالات نیم فصل نیز از موضوعاتی که بود در دستور کار اعضا هیات مدیره قرار گرفت.

افجه ای در پایان و درباره بحث تیمهای پایه ای استقلال و مشکلات مالی آنها گفت: در این جلسه مدیر تیمهای پایه درباره مشکلات تیمهای پایه و وضعیت کلی آنها توضیحاتی را ارائه کردند و انشاالله در آینده نزدیک با همت اعضای هیات مدیره این مشکلات برطرف خواهند شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها