کد خبر: ۲۷۶۶۱۸
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۱۶ آذر ۱۳۹۳

با اینکه در خبرها آمده بود شیث رضایی هم جزو 3 بازیکن جدا شده راه آهن است، اما این بازیکن در گفتگویی که با خبرنگار بانک ورزش داشت این مساله را به صورت کامل تایید نکرد!

شیث رضایی در این زمینه گفت: خدا را شکر که مصدومیتم کاملا بر طرف شده و اکنون به مدت 2 هفته است که با راه آهن تمرین می کنم. یک پیشنهاد نصفه و نیمه از تیمی دیگر دارم ولی هر طور که آقای استیلی صلاح بدانند من اطاعت می کنم.  ایشان در اول فصل به من اطمینان کردند، اکنون هم اگر بخواهند می مانم، وگرنه که تیم دیگری را برای ادامه فوتبالم انتخاب می کنم.

مدافع سابق پرسپولیس در مورد وضعیت کنونی پرسپولیس گفت: کمتر مربی در میانه فصل مربیگری پرسپولیس را قبول می کرد. من از لحاظ فنی و شخصیتی به حمید درخشان ایمان دارم و 4 سال با ایشان کار کرده ام. هر کسی بازی های پرسپولیس را با دقت ببیند متوجه بهبود در نوع بازی این تیم می شود. همانطور که دیدید داربی را که به نوعی مهم ترین بازی فصل است، بردند. شک نکنید که ایشان در ادامه در این تیم به موفقیت می رسد.

از شیث رضایی درباره تمایلش برای بازگشت به پرسپولیس و بازوبند کاپیتانی پرسیدیم که پاسخ داد: آرزوی قلبی من بازگشت به پرسپولیس است و برای آن‌روز لحظه شماری می کنم. ولی تحقق چنین رویایی دست آن بالایی است. هم اکنون بازیکنانی در لیگ هستند که با 36 سال سن و بالاتر به خوبی در تیم های خود می درخشند و موفق هستند، چه برسد به من که 30 سال بیشتر ندارم. خدا را شکر که هم اکنون هم بازوبند کاپیتانی بر دستان افرادی چون محمد نوری و یا رضا نورمحمدی بسته می شود که هر دوی اینها از بازیکنان با اخلاق و فنی پرسپولیس هستند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها