کد خبر: ۲۷۶۴۹۲
زمان انتشار: ۱۰:۱۹     ۱۶ آذر ۱۳۹۳
باشگاه پرسپولیس به خاطر شکایت مهاجم سابق و بی حاشیه خود به فیفا در خطر کسر 6 امتیاز قرار دارد.

به گزارش پايگاه 598 به نقل از جام نیوز، درباره وحید هاشمیان آخرین چیزی که به ذهن می‌رسد، جنجال است... وحید چه آن زمان که در اوج فوتبالش بود و چه حالا که به فکر مربیگری است،‌ همیشه تلاش کرده دور از حاشیه و جنجال باشد اما حالا ناخواسته امکان دارد در متن یک جنجال بزرگ قرار بگیرد.

 

می‌گویند وحید هاشمیان بابت طلب خود از پرسپولیس به فیفا شکایت کرده و حکم کسر 6 امتیاز را هم گرفته اما از آنجایی که دوست ندارد جنجال درست کند، موضوع را رسانه‌ای نکرده و از مدیران پرسپولیس خواسته طلب او را بپردازند.

 

به گفته یک منبع آگاه، اگر پرسپولیس ظرف روزهای آینده بدهی‌اش به هاشمیان را پرداخت نکند، وحید می‌تواند حکم کسر 6 امتیاز از پرسپولیس را به جریان بیندازد اما مهدی خواجه‌وند، سخنگوی باشگاه پرسپولیس ادعا کرد اصلاً وحید به فیفا شکایت نکرده و فقط به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خودمان رفته و کمیته انضباطی ما را ملزم به پرداخت این بدهی کرده است.

 

البته اگر واقعاً وحید به فیفا شکایت نکرده بود،‌ خطر کسر 6 امتیاز پرسپولیس را تهدید نمی‌کرد چون کمیته انضباطی بعید است بخواهد از تیمی بابت بدهی امتیاز کسر کند، آن هم 6 امتیاز!

 

اما ماجرای هاشمیان و پرسپولیس به آن دورانی برمی‌گردد که وحید از پرسپولیس جدا شد... روزی که وحید با پرسپولیس به توافق نرسید و از این تیم رفت، همه می‌دانستند بخش عمده‌ای از مبلغ قراردادش با پرسپولیس را نگرفته است اما وحید از آنجایی که اصلاً اهل جنجال نیست، بی‌سروصدا به دیدار مسئولان وقت باشگاه رفت.

 

آن زمان هاشمیان 320 میلیون تومان از پرسپولیس طلب داشت اما به او گفتند شما فقط صد و چند میلیون طلب داری... یکی از نزدیکان مدیرعامل وقت به هاشمیان گفت مابقی مبلغ را جریمه شده‌ای که این جمله با اعتراض وحید مواجه شد و جالب اینجاست که به وحید پیشنهاد دادند یک نامه درخواست بخشش برای مدیرعامل بنویسد تا طلب خود را تمام و کمال بگیرد.

 

گویا این پیشنهاد به وحید برخورده و او ترجیح داده کارش را به جای خواهش و التماس (!) از طریق قانون پیگیری کند.

 

حالا قانون می‌گوید پرسپولیس باید طلب ‌هاشمیان را تمام و کمال بپردازد. هاشمیان اصلاً دوست نداشت این موضوع رسانه‌ای شود اما این خبر درز پیدا کرد و حالا باید منتظر واکنش‌ها ماند!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها