کد خبر: ۲۷۶۴۳۳
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۱۶ آذر ۱۳۹۳
دکتر احمدی نژاد در دیدار جمعی از معلولان فعال کشور با وی که به مناسبت روز جهانی معلولین انجام شد، از آنان خواست تا با نگاهی فراصنفی به ایفای نقش موثر خود در تحولات عمومی کشور توجه کنند و ظرفیت های وجودی خویش را در جهت پیشرفت و تحقق آرمانهای بزرگ انقلاب و ملت ایران به خدمت بگیرند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر مردم، دکتر احمدی نژاد در دیدار جمعی از معلولان فعال کشور با وی که به مناسبت روز جهانی معلولین انجام شد، از آنان خواست تا با نگاهی فراصنفی به ایفای نقش موثر خود در تحولات عمومی کشور توجه کنند و ظرفیت های وجودی خویش را در جهت پیشرفت و تحقق آرمان‌های بزرگ انقلاب و ملت ایران به خدمت بگیرند.

رییس دولت‌های نهم و دهم؛ روزجهانی معلولین را به کلیه معلولان کشور تبریک گفت و آنان را به مشارکت فعال در مسایل کلان و مباحث جهانی و داشتن تحلیلی روشن از تحولات پیش رو فراخواند.

وی تصریح کرد که سلامت یک انسان در جسم او خلاصه نمی شود، زیرا بسیارند افرادی که در ظاهر سالم و قدرتمند به نظر می رسند اما در واقع عناصری بسیار بیمار و عقب مانده‌ اخلاقی هستند و حتی تهدیدی جدی برای سلامت و بقای سایر انسان‌های عالم به شمار می روند.

دکتر احمدی نژاد اندیشه‌های ناب، قلب پاک، اراده‌های مصمم و روح متعالی را از شاخص های تعریف محتوایی انسان والا برشمرد و تاکید کرد که نقص عضو در یک انسان موجب تقویت سایر جنبه‌های وجودی او می شود و معلولان جسمی می توانند از ابعاد ممتاز وجود خود، بیشترین استفاده را در جهت رشد و تعالی همه جانبه مادی و معنوی خود و جامعه ببرند.

در ابتدای این دیدار، نماینده معلولین در سخنانی دولت قبل را دولت و برادرمعنوی معلولان کشور توصیف کرد و ضمن تقدیر از خدمات ارایه شده طی سال‌های قبل، گزارشی از برگزاری همایش دو هزار نفره معلولان در پارک ولایت از جمله برگزاری مسابقه دو میان نابینایان را ارایه کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها