کد خبر: ۲۷۶۳۷۳
زمان انتشار: ۲۳:۲۲     ۱۵ آذر ۱۳۹۳
امشب بایرن مونیخ در خانه خود پذیرای بایر لورکوزن است. پپ گواردیولا معتقد است شاگردان راجر اشمیت هجومی کار خواهند کرد و برای دفاع کردن به مونیخ نمی‌آیند.

این مربی اسپانیایی گفت: «تماشاگران منتظر یک بازی معرکه باشند. اگر هر دو تیم هجومی بازی کنند، تماشاگران لذت می‌برند. این بازی عالی از آب در خواهد آمد.»

پپ تردید دارد که لورکوزن با تاکتیک دفاعی پا به میدان مسابقه بگذارد؛ دلیلش را هم مربی این تیم یعنی راجر اشمیت می‌داند. او فردی است که به بازی هجومی علاقه دارد و می‌داند چطور باواریایی‌ها را متوقف کند. او که سال گذشته سکان هدایت تیم زالسبورگ را در دست داشت، موفق شد تیم گواردیولا را با حساب 3 بر 0 مغلوب کند.
گواردیولا درمورد آن بازی گفت:

    زالسبورگ با سیستم پرسینگی که اشمیت پیاده می‌کرد، بهتر جواب می‌داد. او یک مربی بسیار بسیار خوب است. مربی‌ای مثل راجر خیلی به درد فوتبال می‌خورد. او صرفا تفکرات هجومی دارد و این برای هواداران بسیار جذاب است.

پپ ضمن احترام به حریف فردای تیمش، افزود: «ما برای برد در این بازی به یک نمایش قوی نیازمندیم. کالهان‌اوغلو یکی از بهترین زنندگان ضربات آزاد در بوندسلیگا است. ما باید بازی را از محوطه جریمه خودی دور کنیم تا ضربه آزاد به حریف ندهیم.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها