کد خبر: ۲۷۶۳۲۱
زمان انتشار: ۱۹:۴۱     ۱۵ آذر ۱۳۹۳
بارسا پس از کسب سه برد متوالي در لاليگا، براي کسب يک پيروزي ديگر فردا در نوکمپ و در دربي بارسلون به مصاف اسپانيول خواهد رفت.
به گزارش 598،به همین منظور لوئیس انریکه در نشست خبری قبل از این بازی حساس شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت. بخش دوم این مصاحبه در زیر می آید:

دربی بدون جذابیت شهر بارسلون

آنها در 20 سال اخیر تنها یک بار ما را شکست داده اند.بدون توجه به این آمار، اسپانیول همواره حریفی دشوار برای ما به حساب می آید. ساعت بازی فردا هم مناسب نیست.(17 به وقت اسپانیا). فاصله دو روز با بازی پی اس جی هم به نظر من منصفانه نیست. بهتر بود این بازی شنبه برگزار می شد تا فرصت استراحت و بازیابی بیشتری می داشتیم.

پیروزی غرورانگیز مقابل والنسیا در مستایا

پیروزی در ثانیه پایانی و شیوه بازی ما که تا لحظه آخر برای کسب برتری جنگیدیم، باعث بالاتر رفتن اعتماد به نفس و قدرتمندتر شدن ما از لحاظ روحی خواهد شد.همچنان در حال بهتر شدن هستیم و می خواهیم این روند را ادامه دهیم.

پیکه

پیکه بخصوص در هنگام دفع توپ، کیفیت بالایی دارد و بازیکن کاملی است.از اینکه او را در اختیار دارم خوشحالم. همچنان که از دیگر مدافعینم راضی هستم.

مونیر

مونیر در حال پیشرفت است ولی نباید انتظار داشته باشد به این زودی به تیم اول راه یابد.مقابل هوئسکا بازی خوبی انجام داد هرچند گلی به ثمر نرساند.او همچنان مورد حمایت من قرار دارد.

سامپر

او هم مقابل هوئسکا خوب بازی کرد. می دانم چه در سر او می گذرد ولی در مورد او هم خیالم راحت است. مثل مونیر، او هم در حال پیشرفت است.او در عقب زمین عملکرد بهتری نسبت به جلو دارد.

استفاده از بارترا در کناره ها

می شود از او در این منطقه نیز استفاده کرد.از چند پسته بودن او خوشم می آید.چنین چیزی را در ذهن دارم هرچند که خودش هم می داند بهترین منطقه برای او مرکز دفاع است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها