کد خبر: ۲۷۶۲۹۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۱۵ آذر ۱۳۹۳
کارشناس داوري فوتبال ايران مي‌گويد، عملکرد تيم داوري در بازي پرسپوليس و ذوب‌آهن خوب بود، اما تصميمات اشتباه مسئولين فدراسيون فوتبال در برگزاري بازي باحضور يا عدم حضور تماشاگران باعث فحاشي به داور شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، حیدر سلیمانی درباره نحوه قضاوت حسین زرگر که مورد اعتراض بازیکنان و مربیان پرسپولیس قرار گرفت، اظهار کرد: به عقیده من شاهد روز خوبی برای تیم داوری بودیم، اما مسئولین فدراسیون فوتبال پس از اعلام رای کمیته انضباطی و استیناف مبنی بر برگزاری بازی بدون حضور تماشاگر تصمیم بر انجام بازی با حضور تماشاگر دادند که حساسیت بازی را دو چندان کرد و موجب شد تا پس از پایان بازی اعتراض به تیم داوری و برخی از مسئولین به شدت انجام شود.

او ادامه داد: این اعتراض‌ها در حالی صورت گرفت که تمام تصمیمات زرگر درست و گل‌های به ثمر رسیده هم درست بود. در این دیدار هر دو کمک‌داور عملکرد خوبی داشتند و مشکل خاصی وجود نداشت.

سلیمانی با اشاره به دوکارت زرد اومانیا در این بازی که منجر به اخراج مدافع پرسپولیس شد، گفت: در دقیقه 63 اومانیا به دلیل تکرار زیاد در خطا کارت زرد اول را گرفت و در دقیقه 72 نیز او به عمد توپ را با دست کنترل کرد تا مانع پیشروی حریف شود که طبق قانون باید کارت زرد دوم را می‌گرفت و اخراج می‌شد و داور هم به درستی او را اخراج کرد.

وی ادامه داد: در مورد خطای اومانیا اگر داور کمی مماشات می‌کرد، می‌توانست این بازیکن را اخراج نکند، اما داور مطابق با قانون عمل کرد و مورد اعتراض تماشاگران قرار گرفت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها