کد خبر: ۲۷۶۲۹۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۱۵ آذر ۱۳۹۳
بدشانسي هاي حميد درخشان همچنان ادامه داشته و او در ديدار با فولاد نيز بيش از 5 بازيکن ثابت و اصلي خود را به همراه نخواهد داشت.
به گزارش "ورزش سه"، غیبت بازیکنانی چون حقیقی، صادقیان، بنگر و عالیشاه در بازی با ذوب‌آهن دردسرهای زیادی را برای پرسپولیس ایجاد کرد. به گونه ای که سرخپوشان حتی برای تعویض بازیکن نیز با مشکلات زیادی مواجه بودند. همان مشکلاتی که در بازی با نفت‌تهران هم کاملا دیده شد. حال پرسپولیس پس از دو شکست مقابل این دو تیم در غیاب تعداد زیادی از نفرات ثابتش همچنان باید با یک لشکر مصدوم و محروم مقابل فولادخوزستان قرار بگیرد.

پیام صادقیان و رضا حقیقی همچنان مصدومند و طبق اعلام کادرپزشکی بعد از تعطیلات 50 روز لیگ مهیای مسابقات می‌ شوند. امید عالیشاه محرومیت دو جلسه ای خود را پشت سر می‌ گذارد او اگرچه مقابل نفت و ذوب‌آهن بازی نکرده اما محرومیت ناشی از دریافت کارت قرمز او همچنان باقی است و به همین دلیل نمی‌ تواند مقابل فولادخوزستان به میدان برود. مهدی طارمی ستاره چند هفته اخیر پرسپولیس در بازی با ذوب‌آهن دچار کشیدگی ازناحیه همسترینگ شده و غیبتش مقابل فولاد حتمی است. در این میان جالب ترین نکته به غیبت احتمالی مایکل اومانا مربوط می‌ شود. او اگرچه در دیدار با ذوب‌آهن در چارچوب رقابت های جام‌حذفی با دریافت کارت های رنگی از بازی اخراج شده اما طبق اعلام نظر هوشنگ نصیرزاده و برخی از مسوولان فدراسیون فوتبال به دلیل اینکه پرسپولیس دیگر در جام‌حذفی بازی ای ندارد محرومیتش شامل بازی های لیگ شده و به همین دلیل اومانا به رغم دریافت کارت قرمز در بازی جام‌حذفی در بازی پرسپولیس و فولاد که یک مسابقه از رقابت های لیگ است قادر به همراهی پرسپولیس نخواهد بود.

نگاهی اجمالی به لیست غایبین پرسپولیس نشان می‌ دهد که درخشان همچنان 5 بازیکن تاثیرگذار خود را برای دیدار با فولاد به همراه نخواهد داشت. هر چند که بازگشت محسن بنگر ستون خط دفاعی سرخپوشان پس از دو مسابقه جای امیدواری دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها