کد خبر: ۲۷۶۲۳۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۸     ۱۵ آذر ۱۳۹۳
سريال "بام‌هاي مه‌آلود" را مي‌توانيد از شنبه 15 آذر ماه ، ساعت 23 در شبکه "شما" تماشا کنيد .

به گزارش پایگاه 598، سريال 16 قسمتي"بام‌هاي مه آلود"که هر قسمت آن به مدت 35 دقيقه پخش مي‌شود، داستان مردم ماسوله در آستانه ماه محرم را روايت مي‌کند .

کارگردان سريال "بام‌هاي مه آلود" علي حلوي و تهيه‌کننده آن عفت صوفي است و از ساير عوامل مي‌توان به مجيد پتکي، وحيد محبوب بشري، عباس بحري بعنوان بازيگران اصلي اشاره کرد .

در اين داستان هيئت امناء امامزاده عون بن علي عليه السلام هدايا و نذورات مردم را جمع آوري مي کنند و تحويل آقاي معتمدي حسابدار امامزاده مي دهند تا خرج مراسم سوگواري در محرم شود . رامين پسر يکي از اعضاي هيئت امناست که با شنيدن اين خبر به فکر سرقت پول هاي جمع شده مي‌افتد و با يکي از همدستانش به‌نام جليل پول ها را سرقت مي‌کنند.

اسماعيل از جوانان خوش نام ماسوله در راه بازگشت به ماسوله با صحنه تصادفي مواجه مي شود، آقاي معتمدي به شدت زخمي است او را به بيمارستان مي‌برد و اين سر آغاز درگيري اوست . پليس منطقه در جستجوي علت تصادف و سرقت پول‌هاست .

اين حادثه زمينه ساز بروز درگيري بين دو خانواده سيد رسول و حاج ابراهيم مي‌شود که مدت‌هاست روابط دوستانه و عميقي دارند و دختر يکي عروس خانواده ديگري است .


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها