کد خبر: ۲۷۶۰۶۹
زمان انتشار: ۱۵:۵۱     ۱۴ آذر ۱۳۹۳
نفت‌مسجدسليمان ديروز بازي را به سايپا واگذار کرد تا تيمش همچنان به انتهاي جدول چسبيده باشد.
به گزارش پایگاه 598، میلاد زنیدپور در مورد این دیدار به "ورزش سه" گفت: ما اصلا تمرکز نداشتیم و به نوعی سایپا را دست کم گرفته بودیم. همه این ها باعث شد آن گل زودهنگام را دریافت کنیم. مشکل خودمان هستیم وگرنه سایپا تیمی نبود که بخواهد ما را اذیت کند. یکسری از بازیکنانمان لیگ‌برتر را با جای دیگر اشتباه گرفته اند و همین نداشتن تمرکز باعث شد تا پایان 90 دقیقه نتوانیم نتیجه را جبران کنیم. البته بعد از گل توانستیم بازی را در دست بگیریم و پاسکاری کنیم اما آن انگیزه و شادی لازم را نداشتم که بتوانیم ببریم.

او نظرش را در مورد صحبت های مکوندی که گفته بود شرایط اینگونه پیش برود مسجدسلیمان سقوط می‌ کند را اینگونه بیان کرد: به هر حال او سکان دار تیم است و طبیعی است که از یکسری مسائل ناراحت باشد. البته آقای رضائیان دارد زحمت می‌کشد اما این دو دست تنها هستند. فکر کنم بعضی ها دوست ندارند مسجدسلیمان تیم داشته باشد. خوب است که قرارداد بازیکنان ما بالای 500 میلیون نیست آن وقت می‌ خواستند چکار کنند. کل تیم ما سرجمع 4 میلیارد است یعنی به اندازه قرارداد دو بازیکن استقلال و پرسپولیس.

زنیدپور در آخر افزود: جا دارد از تماشاگرانمان که تا دقیقه 90 ما را تشویق کردند تشکر کنم. یک تشکر ویژه هم می کنم از آقای رضائیان که به تنهایی در این شهر مسوولیتی بزرگ را پذیرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها