کد خبر: ۲۷۶۰۵۱
زمان انتشار: ۱۵:۴۳     ۱۴ آذر ۱۳۹۳
ميلاد سليمان فلاح قبول دارد که نيم فصل اول در نفت‌مسجدسليمان گل هاي زيادي نزده است اما اميدوار است روزهاي خوبي را در اين تيم سپري کند.
به گزارش پایگاه 598، سلیمان فلاح در یک نیم فصلی که در نفت‌مسجدسلیمان بازی می‌ کرد، فقط یک گل زد، آماری که نمی‌ تواند برای بازیکنی که می‌ خواهد در استقلال بازی کند آمار خوبی باشد. سلیمان فلاح در این باره به "ورزش سه" گفت: قبول دارم که آمار گلزنی من خوب نبود. اما همه می‌ دانند که بازی های بدی انجام ندادم. من یکی از بازیکنان تاثیرگذار نفت‌مسجدسلیمان بودم، شک نکنید امیرخان بی دلیل بازیکنی را نمی‌ پسندد. امیدوار هستم بتوانم در هفته های بعدی برای استقلال مثمرثمر باشم.

او می‌ خواهد همه توانش را برای موفقیت استقلال بگذارد: همه توانم را برای موفقیت استقلال می‌ گذارم، می‌ خواهم در استقلال خوب بازی کنم همانطور که در نفت‌مسجدسلیمان هم این کار را کردم. در بازی با ملوان با اینکه آمدنم به استقلال قطعی شده بود، یک گل زدم، خطای گل دوم را گرفتم و پاس گل گل سوم را دادم. من معتقدم بازیکن با تلاشش می‌ تواند به همه جا برسد و من هم این قاعده مستثنی نیستم.

مهاجم جدید استقلال در پاسخ به این سوال که آخر فصل چند گل می‌ زند، گفت: نمی‌ توانم بگویم چند گل می‌ زنم چون فشار در اینجا روی ما خیلی زیاد است. فقط این را می‌ گویم که همه تلاشم این است که بیشترین گل را برای این تیم بزنم. می‌ دانم با چه مهاجمان بزرگی قرار است رقابت کنم و همین باعث پیشرفتم می‌ شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها