کد خبر: ۲۷۵۹۵۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۱۳ آذر ۱۳۹۳
صمد مرفاوي در اولين بازي با تيم جديدش پيکان به مصاف حريفي به اسم سپاهان مي‌ رود. حريفي که مرفاوي از آن به هيچ وجه دل خوشي ندارد.

به گزارش پایگاه 598،مرفاوی در دور اول حضورش به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال را زیر سایه حضور قلعه‌نویی سپری کرده و عملکرد خوبی نداشت اما دور دوم فعالیت مرفاوی در سال 88 ،در شرایطی شکل گرفت که امیر قلعه‌نویی به سپاهان رفته بود و رقیب او شده بود.مرفاوی که در سال 87،دستیار قلعه‌نویی بود،یک صدرنشینی را تجربه کرد اما در ادامه کار افت کرد. در هفته هجدهم بازی های لیگ 88،استقلال با مرفاوی به سپاهان با قلعه‌نویی 2 برصفر باخت. این بازی در روز 14 آذر ماه سال 88 انجام شد. استقلال در دور رفت برابر سپاهان یک – صفر برنده شده بود اما در دور برگشت باخت. این باخت به همراه صدرنشینی مطلق سپاهان،فاصله این تیم را از استقلال بیشتر کرد و زمینه های حذف مرفاوی در پایان فصل و حضور پرویز مظلومی را به جای او محقق ساخت.

مرفاوی که در نیم فصل اول با صبا مقابل سپاهان و استقلال مساوی کرده بود در حالی با تیم تازه خود به دنبال انتقام از تیمی است در روزی او را از استقلال حذف کرده بود. بعد از 5 سال تمام این اتفاق شکل می‌ گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها