کد خبر: ۲۷۵۷۰۵
زمان انتشار: ۲۱:۰۸     ۱۲ آذر ۱۳۹۳
در حالي که پرسپوليسي‌ها اصرار داشتند در ديدار نيمه‌نهايي جام حذفي مقابل ذوب آهن با حضور تماشاگرانش به ميدان بروند اما کميته استيناف راي کميته انضباطي را تاييد کرد تا حساس‌ترين ديدار جام حذفي بدون حضور تماشاگر شود.
به گزارش "ورزش سه" در فوتبال بدون تماشاگر ایران این دیدار مسلما می‌توانست تکانی به سکوها بدهد اما به نظر می‌رسد کسی اصراری به گرم شدن تنور فوتبال ایران ندارد.

این بازی در بدترین شرایط خود می‌توانست در یک روز تعطیل 30 هزار هوادار را به استادیوم آزادی بکشاند که اگر از مسائل فرهنگی و اجتماعی این حضور بگذریم این تعداد تماشاگر و با توجه به حداقل بلیط 10 هزارتومانی، 300 میلیون را از کف سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس پراند.

تنبیه باشگاه از عدم حضور طرفدارانش در مسابقه فوتبال مطمئنا در فوتبال ایران تنها قابل مشاهده است و در دنیای فوتبال که یک باشگاه از تماشاگرانش سود فراوانی بابت تبلیغ و بلیط فروشی به دست می‌آورد چنین چیزی قابل مشاهده نیست. باشگاه‌ها در بدترین شرایط رفتاری تماشاگران‌شان به تنبیه مالی و نیز ممانعت از تماشاگر خاطی همراه خواهند شد و هیچگاه کل استادیوم خالی از تماشاگر نخواهد شد.

مسلما دیدار دو تیم پرسپولیس و ذوب و تقابل یحیی گل‌محمدی – حمید درخشان می‌توانست در نیمه نهایی جام حذفی با حضور تماشاگران جذابیت بیشتری داشته باشد که کمیته انضباطی و استیناف تصمیم گرفت گرمای فوتبال را به تنبیه ترجیح دهد. تنبیهی که طی این سال‌ها کم نبوده و هیچگاه هم نتیجه مثبتی روی سکوها نداشته و تکرار مکررات بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها