کد خبر: ۲۷۵۶۷۱
زمان انتشار: ۲۰:۵۷     ۱۲ آذر ۱۳۹۳
گزينه مديرعاملي باشگاه ملوان انزلي گفت: مويسيلوويچ از 8 بازي فقط 2 امتياز گرفت و عملکرد مطلوبي نداشته است.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس، محمود آذرگون در مورد شرایط تیم ملوان گفت: وضعیت اصلا خوب نیست و ما در انتهای جدول قرار داریم اما امیدواریم که با اضافه شدن بازیکنان سرباز بتوانیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. امیدوارم عنایتی شود تا بازیکنان سرباز بتوانند برای ملوان بازی کنند. کار بسیار سختی داریم اما امیدواریم با تقویت تیم و حمایت همه هواداران و مسئولان شهر بتوانیم تیم را در لیگ برتر نگه داریم.

آذرگون در مورد عملکرد فنی سرمربی ملوان گفت: عملکرد او به هیچ عنوان مثبت نبوده است. از 8 مسابقه او دو امتیاز گرفته است. با این حال باید کارشناسان وضعیت فنی او را بررسی کنند.

وی در مورد احتمال برکناری سرمربی ملوان گفت: باید در اسرع وقت در این مورد تصمیم‌گیری شود. جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد و در مورد سرمربی تصمیم می‌گیریم.

آذرگون در مورد اینکه گفته می‌شود قبل از هفته هفدهم مویسیلوویچ اخراج خواهد شد گفت: همانطور که گفتم باید در اسرع وقت تصمیم‌گیری شود این اسرع وقت می‌تواند دو روز دیگر باشد یا یک هفته اما آنچه مسلم است اینکه نیروی دریایی و همه مردم انزلی حامی تیم هستند و دلشان برای این تیم می‌سوزد و امیدوارم که با کمک همگی بتوانیم ملوان را در لیگ برتر نگه داریم. همه ما نگران ملوان هستیم. محجوب هم در حال حاضر در ایران نیست.

وی در مورد گزینه‌های احتمالی سرمربیگری ملوان گفت: هنوز به گزینه مشخصی نرسیده‌ایم اما مربیانی را مد نظر داریم.

آذرگون در مورد اینکه مهرداد اولادی از فحاشی‌های مویسیلوویچ در تمرینات ملوان سخن گفته گفت: من در تمرینات حضور نداشتم و نمی‌دانم چه گذشته اما با بازیکنان هم که صحبت کرده‌ام در این مورد چیزی به من نگفته‌اند. شاید این مربی سختگیری‌هایی کرده است اما من چیزی از بازیکنان نشنیدم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها