کد خبر: ۲۷۵۳۸۵
زمان انتشار: ۲۲:۵۶     ۱۱ آذر ۱۳۹۳
يعقوب کريمي با وجود اينکه در بازي با راه‌آهن مصدوم بود و نتوانست براي تيمش بازي کند، با اين حال از رفتار تماشاگران استقلال حسابي شاکي است. استقلالي ها با وجود اينکه راه‌آهن را بردند با اين حال در پايان بازي شعارهايي عليه تيمشان سر دادند.
به گزارش پایگاه 598،کریمی در این باره به "ورزش سه" گفت: واقعا رفتار طرفداران استقلال زشت بود و به شخصه اصلا انتظار چنین برخوردی را از آنها نداشتم. طرفداران باید پشت تیم باشند تا استقلال از این وضعیت خارج شود. آنها نباید به ما فشار بیاورند و باید تیم را رو به جلو حرکت دهند.

او ادامه داد: اگر علیه امیرحسین صادقی شعار دادند که دیگر کارشان بدتر از بد است. صادقی کاپیتان استقلال است و سال ها در این تیم زحمت کشیده است. شما قهرمانی های او را اگر بشمارید متوجه می‌ شوید که این بازیکن چقدر برای استقلال تلاش کرده است. درست نیست که مثلا اگر استقلال در یک بازی نتیجه نمی‌ گیرد، تماشاگران علیه بازیکنان باسابقه این تیم شعار بدهند.

هافبک چپ استقلال در مورد توهین هایی که به امیر قلعه‌نویی بعد از بازی با ذوب‌آهن شد هم گفت: شکست برای همه ناراحت کننده است تماشاگران نباید فکر کنند که ما از باخت های تیم خوشحال می‌ شویم. امیر قلعه‌نویی فردی هست که قهرمانی های زیادی آورده است. پس درست نیست که با یک نتیجه او را زیرسوال ببریم. مطمئنا استقلال با کمک امیر قلعه‌نویی قهرمان خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها