کد خبر: ۲۷۵۳۶۲
زمان انتشار: ۲۲:۴۴     ۱۱ آذر ۱۳۹۳
محسن بياتي نيا که به گسترش فولاد پيوست از ديدار هفته هفدهم اين تيم مقابل سپاهان مي تواند براي اين تيم به ميدان برود.
بیاتی نیا به "ورزش سه"، گفت:« من مطمئن هستم که گسترش فولاد می تواند خیلی زود خودش را از جمع تیمهای پایین جدول جدا کند.»

سازماندهی گسترش
من خیلی خوشحال هستم که در نیم فصل چند تا پیشنهاد از تیمهای بالای جدول داشتم. اما گسترش را انتخاب کردم چون این تیم سازماندهی خوبی دارد. آقای کمالوند هم خیلی به من لطف داشته که من را انتخاب کرده، از این بابت از او ممنونم و تمام تلاشم را می کنم تا نیم فصل دوم به این تیم کمک کنم.

اصلا استراحت نداشتم
فصل گذشته چون زمانی که لیگ تعطیل شد، ذوب آهن در پلی اف بود. برای همین هم اتمام رقابتهای ذوب با لیگ جدید در یک زمان اتفاق افتاد و همین مساله باعث شد که من خیلی از لحاظ شرایط مسابقه دور نباشم. در کل من 50، 60 بازی برای ذوب بازی کردم و اصلا استراحت نداشتم. پس از آن هم 3 ماه تمرین اختصاصی انجام دادم. الان هم که در کنار تیم گسترش هستم.

از بازی با سپاهان به میدان می روم
هنوز شماره پیراهنم در گسترش معلوم نشده است. اما خب چون هنوز کارت بازی ام صادر نشده به دیدار این تیم مقابل استقلال خوزستان نمی رسم. اما در دیدار هفته هفدهم برابر سپاهان برای گسترش به میدان می روم.

لیگ پر بار نیست
مطمئن باشید که گسترش تیمی هست که می تواند خودش را از جمع تیمهای پایین جدول جدا کند. من هم با همین تفکر به این تیم پیوستم. چون امسال لیگ به صورتی هست که به جایی که تیم قهرمان نیم فصل با 45 امتیاز در صدر جدول باشد می بینیم که در هفته اول دور برگشت، نفت تازه با 30 امتیاز به صدر می رود یعنی هنوز از میانگین هم کمتر است. در کل لیگ امسال لیگ خیلی پرباری نیست و ما با چند برد می توانیم جایمان را در جدول تغییر دهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها