کد خبر: ۲۷۵۳۴۷
زمان انتشار: ۲۱:۳۹     ۱۱ آذر ۱۳۹۳
غلامرضا رضايي مهاجم نفت تهراني ها ديروز در ديدار پرسپوليس هم پايش به گلزني باز شد تا اين سومين گلش در دو هفته اخير باشد.
به گزارش پایگاه 598،رضایی در مورد این دیدار به "ورزش سه" گفت: تیم ما دیروز شرایط خوبی نداشت و خدا کمک کرد که بازی را بردیم. به هر حال بازی ها کمی فشرده است و بچه های تیممان که اکثرا جوان هستند به این فشردگی عادت ندارند. ا گر کمی سرحال تر بودیم راحت تر هم امتیاز را می‌ گرفتیم.

او در مورد گلزنی اش در دو هفته اخیر ادامه داد: در این دو هفته کلا شرایط تیم خوب بود و این مساله به من و سایر بچه ها کمک کرد. در این بازی و بازی با تراکتور هم فوروارد نوک بازی کردم. در این دو بازی از کمترین موقعیت ها بیشترین استفاده را کردم. وقتی از مهاجم نفت در مورد بازی در نوک حمله و اینکه آنجا راحت تر است سوال شد پاسخ داد: بهتر که هست اما در اختیار تیم هستم و همان کاری را انجام می‌ دهم که از من می‌ خواهند انجام می‌ دهم و در هر پست دیگری هم باشم تلاش می‌ کنم. بعضی اوقات هر توپی هم که گیر آدم می‌آید گل نمی‌ شود اما مثل بازی دیروز یک توپ گیرم آمد و همان را وارد دروازه کردم.

او در مورد اینکه گلش خطا بود یا خیر نظرش را اینگونه بیان کرد: در آن صحنه یک صاحب توپ شدم خطایی رخ نداد. شاید اگر بعدش با دقت زیاد بررسی کنیم خطا بوده باشد اما روی خود من خیلی از خطاها گرفته نشد. با داور هم که صحبت می‌ کردم گفت در آن زاویه هایی که من بودم خطاها روی تو دیده نشد. به هر حال داور هم ممکن است اشتباه کند.

رضایی در مورد دیدار با پدیده در جام‌حذفی افزود: دو، سه روز وقت داریم که ریکاوری کنیم و با تمام توان مقابل پدیده قرار گیریم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها